Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onderkant tracker op 1024

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
Ik zat vandaag even op een PC met een wat kleinere resolutie en het viel me op dat de onderkant van de uitklapbare tracker wat hoekerig was, is het niet netter daar net als aan de boven kant een afgerond geheel van te maken ?

Zoiets als dit bedoel ik dus :
Afbeeldingslocatie: http://excyle.nl/GoTTrackerFooter.png

Voor de rest goed werk met de nieuwe layout, het ziet er allemaal prima uit als 1 gelikt geheel (het enige wat ik zelf wat minder vond waren de channel knoppen, maar dat is ook al "opgelost").

edit:

Nog iets compleet anders, ik drukte net op de "check images" knop, en vroeg me af waarom zowel de tekst op de knop als de meldingen die je na die tijd krijgt in het engels zijn ?
Dit lijkt een beetje vreemd op een site die verder nederlands is.

[ Voor 5% gewijzigd door eXcyle op 09-07-2008 10:21 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in SVN, komt eerdaags online :)
Nog iets compleet anders, ik drukte net op de "check images" knop, en vroeg me af waarom zowel de tekst op de knop als de meldingen die je na die tijd krijgt in het engels zijn ?
Dit lijkt een beetje vreemd op een site die verder nederlands is.
Die feature is ooit geimplementeerd als een experiment en heeft die status eigenlijk nooit verloren :P Het plan is nog steeds om 'm voortaan default aan te laten staan, als we die wijziging doorvoeren zullen we ook de meldingen vernederlandsen ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.