Samsung SWA-4000 (wireless module) ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267348

Topicstarter
Ik heb een homecinema van samsung aangeschaft, HTZ315R samen met de wireless module SWA-4000 voor de draadloze achterspeakers. Aanvankelijk had ik geen geluid output vanuit mijn tv, maar bleek dat je naast de HDMI kabel ook nog een optische kabel nodig had.

Geluid werkt op alle speakers, maar als ik alle speakers gebruik dan werkt het meestal een tijdje foutloos en na een tijdje begint het te kraken en valt het geluid steeds weg en dat uitvallen gaat gepaard met zeer luide output vanuit de achterspeakers.

Als ik de set dan uitschakel en weer opstart dan werkt het weer. Heeft iemand ook zo'n SWA-4000 of herkend iemand dit probleem misschien? Ik ben ook benieuwd naar gebruikerservaringen met de HTZ315R of de SWA-4000.

• soebo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-07 00:51
Ik heb ook een swa-4000, maar sinds gisteren heb ik geen geluid meer uit mijn rearspeakers.

De homecinema set (ht txq120) gaf het volgende aan: check rearspeakers
Vervolgens had ik het reset-knopje 5sec ingedrukt en daarna bleef het link-lampje van de wireless unit eventjes knipperen om vervolgens in standby te staan. Maar dat heeft alles behalve geholpen...

Na het lezen van de mini-handleiding van de swa-4000, heb ik het volgende meerdere malen herhaald:
Op de afstandsbediening van de txq120 in standby-modus de knoppen 0 1 3 5 opeenvolgend ingedrukt en daarna de machine aanzetten.
vervolgens de swa4000 aangezet en het resetknopje 5sec ingedrukt.
>> geen geluid uit de rearspeakers, de swa4000 ging telkens terug naar de standby-modus.

De handleiding van de txq120 doorgenomen en daarin stond dat het remainknopje van de afstandsbediening 5sec moest worden ingedrukt, terwijl de txq120 standby stond. Daarna de swa4000 aanzetten... na meerdere pogingen nog steeds noppes.

Heeft iemand voor mij de oplossing?
Google heeft mij op enkele fora gebracht, maar ben tot nu toe niet verder gekomen dan bovenstaande: Dat wat al in de manuals vermeld staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reza79
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-02-2023
Hallo Soebo,

hebben jullie al een oplossing gevonden.
ik heb swa-4000 combinatie met ht txq120r.

swa-4000 kan geen verbinden maken met ht txq120r.

help please.
8)7
gr,
reza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reza79
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-02-2023
Hallo,

Ik heb de oplossing gevonden!!!!!!

(De homecinema set (ht txq120) gaf het volgende aan: check rearspeakers
Vervolgens had ik het reset-knopje 5sec ingedrukt en daarna bleef het link-lampje van de wireless unit eventjes knipperen om vervolgens in standby te staan. Maar dat heeft alles behalve geholpen...
Na het lezen van de mini-handleiding van de swa-4000, heb ik het volgende meerdere malen herhaald:
Op de afstandsbediening van de txq120 in standby-modus de knoppen 0 1 3 5 opeenvolgend ingedrukt en daarna de machine aanzetten.
vervolgens de swa4000 aangezet en het resetknopje 5sec ingedrukt.
>> geen geluid uit de rearspeakers, de swa4000 ging telkens terug naar de standby-modus.
De handleiding van de txq120 doorgenomen en daarin stond dat het remainknopje van de afstandsbediening 5sec moest worden ingedrukt, terwijl de txq120 standby stond. Daarna de swa4000 aanzetten... na meerdere pogingen nog steeds noppes.)

Oplossing:

als je de bovenstaande gedaan hebt moet je de beide devices aan laaten, hij heeft namenlijk een uur de tijd nodig om opzoek gaan naar zijn wireless card/devices.

success,
gr,
RIZO