Toon posts:

MobileMe: Alternatief voor Flickr?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu Flickr om m'n foto's delen met iedereen.

Ik wil gebruik gaan maken van MobileMe, maar is dit een goed alternatief voor Flickr. Ik bedoel: is het een fatsoenlijk te bereiken pagina, staan de foto's normaal op webpagina's. Ik heb hier zelf geen idee van.

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Ik verwacht dat die functionaliteit redelijk te vergelijken is met de huidige .Mac.

Verwijderd

Topicstarter
.Alex schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:17:
Ik verwacht dat die functionaliteit redelijk te vergelijken is met de huidige .Mac.
Dus dan kun je gewoon albums aanmaken. Heb wel wat filmpjes gekeken, maar dat was niet heel duidelijk.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heb je een PC of een Mac? Bij .Mac was het zo dat het pas écht z'n kracht toonde in combinatie met bijvoorbeeld de iLife suite en dan in het bijzonder iPhoto en iWeb, dat was echt te gemakkelijk gewoon. Rechtstreeks vanuit je foto library exporteren naar .Mac, heerlijk makkelijk. Ongetwijfeld kan dat via een Windows PC ook, maar geen idee of dat net zo naadloos werkt.

Anders neem je toch een trial abbo?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten om wel MobileMe te nemen, ik heb .Mac-trial geprobeerd, maar was toen nog niet zo actief met foto's en een website.

Nu ga ik iWeb gebruiken en iPhoto om alles te beheren. Weten jullie ook of je per sé zo'n pakketje met activatiecode moet kopen of dat je direct online kan bestellen en activeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:01:
Nu ga ik iWeb gebruiken en iPhoto om alles te beheren. Weten jullie ook of je per sé zo'n pakketje met activatiecode moet kopen of dat je direct online kan bestellen en activeren?
Nou, ik weet dat ze ook via Ebay te koop zijn, en dan krijg je gewoon de code toegemaild. Als je officeel bezig wil zijn dan zul je idd naar de winkel moeten...
Pagina: 1