Goedemoggel,
Ik ben bezig met een unattended en had gisteren al de vraag gesteld of ik de drivers vanaf een netwerk share, tijdens de setup, naar de lokale PC kon kopieeren.
Een hoop getest en gezoek later werkt dit niet.
ook niet als de netwerk drivers standaard in de source mee gebakken zitten.
Nu heb ik een andere vraag.
Is het mogelijk om via PXE, in de sif file aan te geven waar de $OEM$ dir vandaan komt?
Mijn idee is om1 source te maken, en daar windows + updates neer te zetten.
in de siffile 1 staat aangegeven dat de OEm dir. uit map 1 gekopieerd moet worden, in siffile 2 staat dat de OEM uit map 2 gekopieerd moet worden.
in de OEM staan dan de drivers van des betreffende systeen. Dit wordt dan via OemPnPDriversPath aangegeven.
Met 10 verschillende systemen is er ongeveer 5GB aan drivers. + 1 GB van XP + Updates en SP3.
dat is een sessie van 6GB, die zo snel mogelijk, via een netwerk gekopieerd moet worden.
Dit gaat gewoon niet snel, en duurt te lang.
Ookal is er hier een 1GB netwerk.
Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor.
Ik ben bezig met een unattended en had gisteren al de vraag gesteld of ik de drivers vanaf een netwerk share, tijdens de setup, naar de lokale PC kon kopieeren.
Een hoop getest en gezoek later werkt dit niet.
ook niet als de netwerk drivers standaard in de source mee gebakken zitten.
Nu heb ik een andere vraag.
Is het mogelijk om via PXE, in de sif file aan te geven waar de $OEM$ dir vandaan komt?
Mijn idee is om1 source te maken, en daar windows + updates neer te zetten.
in de siffile 1 staat aangegeven dat de OEm dir. uit map 1 gekopieerd moet worden, in siffile 2 staat dat de OEM uit map 2 gekopieerd moet worden.
in de OEM staan dan de drivers van des betreffende systeen. Dit wordt dan via OemPnPDriversPath aangegeven.
Met 10 verschillende systemen is er ongeveer 5GB aan drivers. + 1 GB van XP + Updates en SP3.
dat is een sessie van 6GB, die zo snel mogelijk, via een netwerk gekopieerd moet worden.
Dit gaat gewoon niet snel, en duurt te lang.
Ookal is er hier een 1GB netwerk.
Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor.