Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Forum] Laatste poster naam kolom

Pagina: 1
Acties:

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
Ik meende dat er in React ook een optie zat om ipv de topicstarter-kolom een 'laatste poster'-kolom neer te zetten. Vind dit zelf altijd erg handig op andere fora om snel te zien wie er als laatst gepost heeft. Wie de topicstarter is weet ik na één keer lezen namelijk ook wel ;)

Misschien een idee om dat hier ook bij de voorkeuren te zetten?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Als je met je muis over het bericht gaat staat die in de title (lichtgele popup van je browsert).

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• MoietyMe
disjfa schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 01:42:
Als je met je muis over het bericht gaat staat die in de title (lichtgele popup van je browsert).
True, maar het is makkelijk om het in één oogopslag te zien :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Op dit moment laat de huidige breedte dat niet echt toe, en een preference ervoor vind ik nogal overkill eigenlijk. We zullen eens zien bij een redesign :)

Intentionally left blank

• MoietyMe
crisp schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:25:
Op dit moment laat de huidige breedte dat niet echt toe, en een preference ervoor vind ik nogal overkill eigenlijk. We zullen eens zien bij een redesign :)
Dan wacht ik het rustig af, bedankt in ieder geval :)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

[16:51] <@Kixtart> btw, ben ik de enige die de laatste poster interessanter vind dan de topicstarter in AT? (http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics)
[16:51] <TGoC> nee ik deel die mening
Als ik namelijk van een topic naar AT* ga dan open ik deze nog wel eens per ongeluk opnieuw als deze nog actief is. Op andere fora onthoud ik automatisch de laatste poster, dus daar heb ik het niet. Een preference om het aan te passen zou ik het handigste vinden :P

Maar van de andere kant is het wel een minor featurerequest voor mij :)

edit:
*Via Myreact open ik ze trouwens ook soms dubbel :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 28-07-2009 20:39 ]

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1