Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aerocool M40 - Passende voeding gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een Aerocool M40 kast op de kop getikt, maar ik moet er nog een voeding inzetten. Op de verpakking van de kast (en in reviews zoals deze) staat aangegeven dat de voeding niet langer dan 140 mm moet zijn, anders loopt hij tegen de case voor de HDD aan. Ik wil me hier graag aan houden, maar als er uberhaupt al dimensies bij voedingen gegeven worden zijn ze of te groot, of hebben ze te weinig vermogen (ik wil 400 - 500 W plaatsen).

Mijn vraag is nu of iemand ervaring heeft met deze kast en me een letterlijk passende voeding aan kan raden.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

meeste voedingen zijn sowiso "vierkant" en dus al te diep.. dus je hebt sowiso keuze uit weinig.. of je moet die 2 hdd cage aanpassen of laten vervallen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezien dat Aerocool zelf (surprise, surprise) wel voedingen levert die goed passen, maar die zijn moeilijk te krijgen. Andere makers houden zich meestal aan dimensies van 140x150 mm. Beetje jammer, dus.

Misschien dat ik inderdaad de HDD (ik wil er vooralsnog maar eentje plaatsen) gewoon in de plaats van de floppydrive hang.

Edit: bij nader inzien hebben die Aerocool PSU's ook te grote maten. Wat me dan wel weer verbaast :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 17:21 ]

• Helhond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:26

Helhond

Grunn

Hey Tijmz,
Ik zit nu met het zelfde probleem.
Hoe heb jij dit uiteindelijk opgelost met de voeding?
En wat voor videokaart heb je in de M40? Die kunnen namelijk ook al gauw te groot zijn. ;(

Groetjes

ZB: 60HP op 2x250L Orientatie: WZW 68°; Douche-WTW; PV: 18x QCell 6390Wp Noord/Zuid, APS QS1+YC600; WP: Panasonic 7kW J-gen ; Gasloos sinds 07-2020