tv-out module voor geforce 2 gts

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
ik heb een creative geforce 2 gts, maar werkt deze video-out upgrade van elsa daar ook op? ik heb wel de connectors ervoor op de kaart.....

http://www.elsa.com/international/europe/produkte/grafikkarten/gl_video.htm

Verwijderd

ik zou er niet op rekenen dat je het makkelijk aan de praat gaat krijgen. Ik heb een Elsa Gladiac Ultra met die Elsa video module en ik krijg hem niet aan de praat onder windows 2000 vanwege driverproblemen van Elsa. Onder WinME werken alleen de oude drivers goed van Elsa. Ik wil er dan ook niet aan denken dat je die module zou mixen met een andere merk kaart...hoewel het volgens het boekje wel zou moeten werken.

De kwaliteit van de video module is wel stukken beter dan de TV-out van mijn oude Voodoo 3500.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
Op dinsdag 20 februari 2001 14:56 schreef Xanadu01 het volgende:
ik zou er niet op rekenen dat je het makkelijk aan de praat gaat krijgen. Ik heb een Elsa Gladiac Ultra met die Elsa video module en ik krijg hem niet aan de praat onder windows 2000 vanwege driverproblemen van Elsa. Onder WinME werken alleen de oude drivers goed van Elsa. Ik wil er dan ook niet aan denken dat je die module zou mixen met een andere merk kaart...hoewel het volgens het boekje wel zou moeten werken.

De kwaliteit van de video module is wel stukken beter dan de TV-out van mijn oude Voodoo 3500.
je geeft dus aan dat je met de elsa drivers werkt. die gaan dus niet werken op de creative. maar hoe zit het met de reference drivers? werkt bij jou de tv-out dan nog?

Verwijderd

nee, daarmee krijg ik mijn module niet aan de praat. Nog niet echt zwaar naar gekeken want ik heb toch een dualboot met WinME alleen voor divx dus wat boeit mij verder de prestatie in 3D e.d.

Maar ik zou eerst zorgen dat je 100% zeker weet dat het gaat werken en dat je nette drivers hebt voor je dat ding koopt. Kwaliteit van de uitgang is echt super, maar driversupport is belabberd.