Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet dood na windows update: Zonealarm

Pagina: 1
Acties:
  • 1.270 views

• StaatS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08-2023
De nieuwste update van Microsoft zorgt ervoor dat Zonealarm alle verbindingen met internet blokkeert als het security niveau op hoog staat. Dank Micro$soft! :X
ziehier: http://forum.zonelabs.org...d.id=cfg&message.id=52725
Microsoft heeft geen dollarteken in hun naam staan. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door pasta op 09-07-2008 12:40 ]

Verwijderd

Dan de-installeer je die update toch gewoon weer?

En als je een paar weken wacht zal alles gewoon weer werken. Niets aan de hand dus...

Verwijderd

Het is voor microsoft natuurlijk ook onmogelijk om alle talloze configuraties te testen voordat ze een update de deur uit doen. Dergelijke kleine foutjes zijn dus altijd mogelijk.

om daarom nou gelijk zo'n kinderachtige micro$soft flame te maken? :')

Verwijderd

Persoonlijk vindt ik dit een fout van zoneAlarm, die blokt de verbindingen, niet Microsoft :P 8)7

Verwijderd

Blij om te zien dat ik niet enigste ben. Yep, ik zet hem nu ook op non-stealth. We zien wel.

Maar euhm, een update uitbrengen op network config files, zonder te bekende firewalls te waarschuwen? Als dit het geval is, ligt de schuld bij Microsoft. Anders bij ZoneLabs.

Er zal wel algauw een hotfix komen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 12:05 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik zie niet echt een nut in dit topic, als het echt nieuwswaardig zou zijn dan kan je beter dit als nieuwssubmit melden. Hier MS verbasteren en alle blaam direct bij hun neerleggen omdat 'zij het toch altijd fout doen' heeft geen zin. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.