Aparte Wallpapers op 2 schermen

Pagina: 1
Acties:

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 11:22

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Ik heb nu een 17"scherm en en 24" scherm en heb al redelijk alles kunnen opzetten met behulp van UltraMon en VGA drivers, maar ik will ok graag op elke scherm een aparte wallpaper, iest wat mij niet lukt met Ultramon, Iemand ideeën?

Verder ben ik ERG verbaast over mijn 7600GT's prestatie. Full screen(1920x1600) in Half Life 2 met alles op het hoogste en de de 2.32 High red mod(vind ik zelf de mooiste) en ook Far Cry alles maximaal is gewoon te spelen(~ gem 30 FPS), iets wat ik totaal NIET had verwacht van de kaart, en zeker niet van mijn PC. Hiervoor dus hulde!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Darkasantion schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:09:
[...] maar ik will ok graag op elke scherm en aparte wallpaper, iest wat mij niet lukt met Ultramon, Iemand ideeën?
Ultramon moet dat gewoon kunnen :?

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24
ik had op werk altijd 2X17 inch, en heb een afbeelding op juiste formaat gemaakt. 2 wallpapers aan elkaar geplakt, en juiste resolutie gemaakt. als ik deze als achtergrond instelde, en dan windows optie "naast elkaar" ipv gecentreerd (op ware grote wou ook volgens mij) kreeg ik ze netjes op beide schermen. Ik denk alleen dat je een beetje moet spelen aangezien je 2verschillende grotes hebt, maar het wil vast wel

Specs!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Korakal schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:10:
[...]

Ultramon moet dat gewoon kunnen :?
Waar dan? Ik had wel iets gevonden, maar dat is OF 1 gedeelde Wallpaper, of elk screen dezelfde Wallpaper apart :(

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:51
je hebt een nvidia kaart. daar kan je toch ook instellen??

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:04
nView kan dit wel iig.
Desktop Properties -> Allow different backgrounds per display.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik draai Ultramon puur en alleen voor 2 verschillende wallpapers. Dat is het enige waarom ik dat proggie gebruik, verder heb ik em nergens voor nodig.

Als je naar Wallpaper gaat dan krijg je het volgende te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/3322aux.jpg

Dan de onderste optie aanvinken :)

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Ik zou het eigenlijk niet weten, ben hier nog nieuw in.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:27:
Ik draai Ultramon puur en alleen voor 2 verschillende wallpapers. Dat is het enige waarom ik dat proggie gebruik, verder heb ik em nergens voor nodig.

Als je naar Wallpaper gaat dan krijg je het volgende te zien:

[afbeelding]

Dan de onderste optie aanvinken :)
Gedaan, maar werkte niet op een of andere manier. Maargoed dankzij de Paint truk is het nu goed gekommen. Bedankt allemaal!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Darkasantion schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:30:
[...]

Gedaan, maar werkte niet op een of andere manier. Maargoed dankzij de Paint truk is het nu goed gekommen. Bedankt allemaal!
Je moet wel het juiste scherm selecteren als je de wallpaper wilt aanpassen. Als je goed kijkt op mijn plaatje dan zie je een blauwe rand om het scherm heen. Wil je de wallpaper op het andere scherm aanpassen moet je daar op klikken zodat daar de blauwe rand omheen komt. Dan pas kan je een wallpaper voor dat scherm pakken.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Darkasantion schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:30:
[...]

Heb je niet toevallig mirroring (2x dezelfde inhoud op de monitors) aanstaan? Klinkt vreemd dat het niet zomaar werkt. Misschien programma'tje eens opnieuw installeren?
Pagina: 1