Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de HBO studie Bedrijfskundige Informatica in deeltijd gaan volgen. Mijn werkgever gaat de kosten vergoeden, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken

Nu zijn er verschillende mogelijkheden, bij een Hogeschool of bij een opleidingsinstituut(NTI, LOI, NCOI) Zit er verschil tussen deze soorten qua opleiding en is er verschil in het uiteindelijke diploma?

En daarnaast wat staat het hoogst aangeschreven NTI, LOI of NCOI?

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-11 16:43
Ik volg sinds augustus 2007 de deeltijd opleiding BI aan de Hogeschool van Amsterdam, dit is goed te doen icm met werk -mits je alles goed planned-
De colleges zit goed en logisch in elkaar.
Qua begeleiding moet je niet veel verwachten, het een deeltijd opleiding en logisch gezien wordt er veel eigen initiatief verwacht. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nimoleda op 09-07-2008 08:10 . Reden: style ]

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 14:17
Ik zou naar een HBO stappen, menig HBO heeft een avond programma die te voldoen is in 2 a 4 jaar.

Verwijderd

Topicstarter
lvisser87 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:09:
Ik volg sinds augustus 2007 de deeltijd opleiding BI aan de Hogeschool van Amsterdam, dit is goed te doen icm met werk -mits je alles goed planned-
De colleges zit goed en logisch in elkaar.
Qua begeleiding moet je niet veel verwachten, het een deeltijd opleiding en logisch gezien wordt er veel eigen initiatief verwacht. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel :)
Mijn eerste voorkeur gaat ook uit naar de HvA maar ik dacht dat de inschrijving voor komend schooljaar gesloten was, niet dus. Hoeveel colleges heb je per week?

• Nimoleda
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:24:
[...]

Mijn eerste voorkeur gaat ook uit naar de HvA maar ik dacht dat de inschrijving voor komend schooljaar gesloten was, niet dus. Hoeveel colleges heb je per week?
Volgens mij kan je je nog wel inschrijven hoor.. Maar dat zou je ff na moeten vragen (per telefoon)
Ik volg de deeltijd studie op zaterdag, je hebt dan van 10 tot 5 les. In de ochtend volg je 1 hoor/werk college van een semester, en in de middag volg je een tweede hoor/werk college.
Je kan er ook voor kiezen om dinsdag avond en donderdag avond (van 7 6 tot 10) naar school te gaan.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 11:16

mulder

ik spuug op het trottoir

Dat is van 6 tot 10 meen ik. Ik ga zo mijn inschrijvingsformulier opsturen zodat ik in september kan beginnen bij de HvA. Ik ga dan door de weeks, zal af en toe wel haasten zijn, maar om nou m'n weekend op te offeren...

oogjes open, snaveltjes dicht

• Nimoleda
mulder schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:01:
Dat is van 6 tot 10 meen ik. Ik ga zo mijn inschrijvingsformulier opsturen zodat ik in september kan beginnen bij de HvA. Ik ga dan door de weeks, zal af en toe wel haasten zijn, maar om nou m'n weekend op te offeren...
6 van 10 inderdaad :)
Over het "haasten" tja het is redelijk pittig, maar als je goed bij de stof blijft en de tijd goed bewaakt moet het helemaal goed komen :)
Ik werk 32 uur dus ik heb de vrijdag en zaterdag voor school gereserveerd :*)

ps. Als er nog iemand boeken nodig heeft van het eerste jaar Bedrijfskundige Informatica, ik heb ze allemaal dus roept u maar :P

[ Voor 9% gewijzigd door Nimoleda op 10-07-2008 10:31 ]

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 11:16

mulder

ik spuug op het trottoir

Meer het haasten om op tijd in A'dam te zijn, ik werk in Apeldoorn en moet met in de spits Amsterdam in. Ik woon zelf in Zwolle. Reden om voor A'dam te kiezen is dat ik er ooit hoop te wonen (iemand een appartement in Zwolle kopen?) en dat bij de BI op Windesheim de lesdagen 's middags beginnen. Baas wil best betalen, maar wel in mijn eigen tijd ;)

oogjes open, snaveltjes dicht

Pagina: 1