Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
Beste tweakers

waarschijnlijk is het hier ooit al langsgekomen. Ik heb dan ook de search geprobeerd maar kon niet echt nuttige zoektermen vinden omdat de vraag nogal specifiek is.

Mijn vriendin zit momenteel in Italië en heeft daar geen beschikking tot een internetverbinding. Dus we bellen elke avond even maar dat is vrij kostelijk. Zo'n 63cent / minuut via proximus (belgië dus). Nu had ze van een vriendin gehoord dat het via skype goekoper kon. Ik was me dan even aan het afvragen waarom dat zou zijn..

Dan zou het dus zo moeten zijn dat als haar belgische gsm door een italiaans nummer gebeld wordt terwijl ze in italie zit, er geen extra onkosten betaald moeten worden door haar?
Als dat zo is, zou dat natuurlijk geweldig zijn.

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:37
nee dan betaalt ze nog steeds roaming kosten. Als ze er langer zit kan ze overwegen een italiaanse prepaid te kopen, daar bel je met skype vrij goedkoop naar toe. Als ze er niet zo lang is; misschien even overleven zonder je vriendin elke dag te spreken?

http://www.klaasje.com

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
Hehe, dat dacht ik ook al. Vraag me dan wel af waar haar vriendin dat verhaal vandaan haalt.