Toon posts:

macbook instabiel

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Verwijderd

Topicstarter
nu denk ik dat mac os zo'n stabiel os is. crashet de ene app na de andere... zit ik een beetje te photoshoppen knalt hij er zonder reden uit....

werk weg...

ik heb dit ook wel is met vlc (echter wel onder zware lading met hd films)

ik heb al een andeer topic over finder die crashed onder zware load...

moest os X niet stabiel zijn?

Verwijderd

Misschien moet je eerst wat meer informatie geven over wat je draait? Macbook oud, nieuw, Leopard, Tiger etc?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Crasht het OS? Of de applicaties? Want crashende applicaties zegt niets over de stabiliteit van het OS...

Verwijderd

Topicstarter
maar het os draait die apps en dat kan de apps wel laten crashen... en aangezien het vaker voorkomt lijkt het me niet dat het de apps zijn.

ik draai leopard op een gloednieuwe macbook 2.4ghz core2duo 2gig geheugen...

hij zou us met gemak dit moeten kunnen draaien...

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-02 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:56:
maar het os draait die apps en dat kan de apps wel laten crashen... en aangezien het vaker voorkomt lijkt het me niet dat het de apps zijn.

ik draai leopard op een gloednieuwe macbook 2.4ghz core2duo 2gig geheugen...

hij zou us met gemak dit moeten kunnen draaien...
Vaker bij dezelfde apps of vaker bij verschillende apps?
Anders spreek je jezelf weer :|

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:24

BCC

Brak geheugen? Brakke hardware? Zelfs macbooks gaan wel eens kapot :) Zit er nog garantie op? Anders ff naar apple servicepoint.

[ Voor 104% gewijzigd door BCC op 08-07-2008 22:07 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is wel een heel karig topic. Wat voor foutmeldingen krijgen je bijvoorbeeld? Heb je al in de crashlogs gekeken? Wat heb je zelf geprobeerd en gezocht en wat werkte wel of niet? Heb je de Apple Hardware Test al gedraaid? Heb je al gekeken op de support pagina van Apple gekeken?

Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet, wat betekent dat je in je topicstart alle relevante informatie vermeld (zoals bijvoorbeeld de specificaties van je MacBook), zodat we daar eerst naar moeten gaan vissen. Dit topic gaat daarom op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het plaatsen van topics en Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) 'ns goed door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.