Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Wordpress] Reacties omdraaien/inverten

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views

• X-trace
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Op mijn Wordpress blog heb ik een gastenboek gemaakt door een pagina toe te voegen waarbij reacties zijn toegestaan. Nu wil ik dat de nieuwste reacties bovenaan komen te staan, dus de boel moet worden omgedraaid.

Is hier een plugin voor? Want in de opties van Wordpress 2.5.1 kan ik ook niets vinden.

You cannot not communicate

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-10 09:57
Alhoewel het volgens mij niet de bedoeling is om hier op deze manier vragen te stellen (het is een soort scriptrequest), hier een pagina waar het mooi uitgelegd wordt:

http://www.alleba.com/blo...press-guestbook-reloaded/

En hier een plugin

http://www.alleba.com/blo...estbook-generator-plugin/

Waren overigens te vinden onder de eerste link in google bij het zoeken naar Wordpress Guestbook...

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Tis ook wel erg moeilijk he, [google=wordpress reverse comments].

Professionele website nodig?

• X-trace
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik bedoelde ook niet een guestbook als plugin, maar een optie om de reacties op een post/page aan te passen. Toch bedankt voor de moeite.

En het niet kunnen vinden van een plugin komt door verkeerde woordkeuze bij mijn zoekterm. Ik zat te zoeken op invert en inverse. Verkeerde keuze dus. Ik zal de 'Reverse Order Comments' plugin eens proberen. tnx!

You cannot not communicate

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bij [google=inverse comments wordpress] staat het óók in de derde hit. ;) Volgende keer iets meer moeite doen dus; we verwachten hier toch echt wat meer inzet dan dit. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.