[V&A] Software niet in de lijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Vanavond wilde ik een advertentie maken om enkele PC games te koop aan te bieden. Ik kan uit de keuzelijst voor een categorie echter niet de optie Software vinden.

Is dit bewust uitgeschakeld?

In de voorwaarden zie ik onderstaand stuk staan:
Het aanbieden van illegale en/of gestolen apparatuur in V&A is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net-diensten en -faciliteiten. Tweakers.net kan bovendien aangifte doen van (poging tot) heling of een ander strafbaar feit. Het aanbieden van of vragen naar retailsoftware van welke aard dan ook is niet toegestaan. Het aanbieden van en vragen naar OEM-software daarentegen wel, vermeld hierbij duidelijk de licentie en dat zowel de software als de bijbehorende hardware verkocht wordt.
Echter, de games die ik zou willen verkopen zijn 100% legaal (geen kopieën of iets in die geest).

[ Voor 63% gewijzigd door Godjira op 08-07-2008 21:23 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:00
zie de faq
Het aanbieden van of vragen naar retailsoftware van welke aard dan ook is niet toegestaan. Het aanbieden van en vragen naar OEM-software daarentegen wel, vermeld hierbij duidelijk de licentie en dat zowel de software als de bijbehorende hardware verkocht wordt.
ooh dat had je al gevonden. Games zijn retail. Alleen games geleverd bij je videokaart mag je aanbieden. Mits je je videokaart als primair item aanbied. Dat is wat er staat.

Is bedoelt om illegale handel en kopietjes tegen te gaan. kijk maar eens op marktplaats voor wat voor prijzen en hoeveel adv. met office, vista etc. voor onmogelijke prijzen worden aangeboden. Daar is geen houden aan en niet te controleren door tweakers.

[ Voor 42% gewijzigd door PROnline op 08-07-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Oké, bedankt voor de toelichting. Jammer dat ik ze niet op Tweakers kan aanbieden, aangezien ik Tweakers meer vertrouw dan bijvoorbeeld Marktplaats.nl, maar goed :)

Profile