Deze Startpost is nog in aanbouw
Dus PM gerust als je tips hebt.
Welkom bij het eerste deel van OSx86 Ervaringen & discussie.
Deze thread gaat over het installeren en gebruiken van apple's besturingsysteem op hardware welke niet door apple gemaakt is.
Installatie:
Om OSx86 op je pc te kunnen installeren moet je eerst een zogenaamde "Image" met OSx86 van het internet halen. Hoe en waar je deze images vind mag hier niet besproken worden vanwege de policy van dit forum. Hieronder staat een opsomming van al de verschillende versies OSx86 die te vinden zijn.
"Retail" (winkelversie)
Leo4all
Uphuck
En nog vele anderen
Hoe gaat de installatie in zijn werk?
Het installeren is echt een fluitje van een cent. Je kan het vergelijken met het installeren van windows of osx, als je al een mac hebt.
Welkom bij het eerste deel van OSx86 Ervaringen & discussie.
Deze thread gaat over het installeren en gebruiken van apple's besturingsysteem op hardware welke niet door apple gemaakt is.
Installatie:
Om OSx86 op je pc te kunnen installeren moet je eerst een zogenaamde "Image" met OSx86 van het internet halen. Hoe en waar je deze images vind mag hier niet besproken worden vanwege de policy van dit forum. Hieronder staat een opsomming van al de verschillende versies OSx86 die te vinden zijn.
"Retail" (winkelversie)
Leo4all
Uphuck
En nog vele anderen
Hoe gaat de installatie in zijn werk?
Het installeren is echt een fluitje van een cent. Je kan het vergelijken met het installeren van windows of osx, als je al een mac hebt.
offtopic:
Met toestemming van Hoedje ben ik begonnen aan dit topic.
Bovendien, dit is mijn eerste TS op got
Met toestemming van Hoedje ben ik begonnen aan dit topic.
Bovendien, dit is mijn eerste TS op got