Toon posts:

PS3 probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een PS3 gekocht, maar nu ondervind ik wat problemen bij het online gaan met m'n PS3.
Ik gebruik draadloos internet, en er zijn 2 routers (denk ik, kan ook modem zijn) in gebruik bij ons thuis.
Mijn PS3 heeft verbinding met het internet, dus ik kan mij aanmelden bij PS Network en gewoon op de browser m'n emails bekijken enzovoort.

Maar vanaf ik online wil gamen lukt het niet.
Ik hoorde iemand al spreken van een DMZ ofzo, maar ik weet niet zo veel over netwerken etc.

Bij Metal Gear Solid kreeg ik de error van "Unable to connect to host.(0B09:00000000)".
Ook krijg ik deze error tijdens de automatching lobby, waaruit blijkt dat het aan mijn eigen netwerkinstellingen ligt. Klopt dit?

Is er iemand die mij wil/kan helpen?
Als er nog vragen zijn, of nog informatie die je nodig hebt, vraag het gerust.

Alvast bedankt,

DutchCrow

Verwijderd

Topicstarter
Ik voeg nog wat extra informatie toe:

Er staat hier een Belkin Wireless Router:
Model #F5D7230-4
Versie 2000df

en een Thompson Speedtouch 510 (Modem/Router?)
TCM: 35720080

Ik weet wel niet of die TCM samengaat met de Thompson Speedtouch 510.

Kan je hier iets mee doen, of moet ik nog meer informatie weergeven.

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden / geprobeerd?
We zijn hier geen helpdesk ...
We zijn wel bereid te helpen bij enige vorm van eigen inzet?

Heb je de error message al door google gehaald ?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe staat je 2 routers? Achter elkaar, naast elkaar? Ervanuitgaande dat de wireless aan de Thompson hangt, heb je de wireless router als AP ingesteld?

Maar zoals hierboven, google heeft toch aardig wat resultaten met deze fotumelding, zeker icm met MGS.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2008 12:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Waarschijnlijk zul je moeten portforwarden. Hoe je dat precies moet doen hangt een beetje van je LAN setup af... kijk anders eens in de portforwarding FAQ en zoek uit in de handleiding van de PS3/je spelletje welke poorten je moet forwarden.

Vicariously I live while the whole world dies