Toon posts:

site's om spullen te kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.caseetc.com/cgi-bin/caseetc

zijn daar ook nederlands site's die soort gelijke stuff verkopen ?? want er zijn niet veel winkels die die neon lichten verkopen volgens mij want ik kon niets vinden

zoals die neon licten, 120MMcoolers, aitducts etc.

het liefst allemaal op 1 site maar verschillende site;s is net zo goed

Greetz Crea^

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dacht dat OC-shop www.oc-shop.nl dat soort dingen wel eens wilde hebben, maar kijk anders even rond op hardware.pagina.nl - zit vast iets tussen. Ten einde raad? www.conrad.de

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
is er dan geen 1 site die al die dingen op 1 site verkoopt ?

Verwijderd

Tjah had je mee moeten bestellen met de rest :) Laatst een zooi mensen daar besteld.

www.oc-shop.nl
www.ned-cool.nl

Tjah en verder zou ik zeggen: Ga is naar wat electronica zaken. Daar hebben ze ook leuk spul.

Verwijderd

Topicstarter
als jullie daar weer gan bestallen post het ook ff op ForUm hé

Verwijderd

Moet je even naar sales@stuutenbruin.com mailen... Die hebben veel, ook neon en sturen het zo op. Goede zaak (had er een noenbuisje bestelt)

Verwijderd

He CREA
verander je icoon ff want jatten mag niet.
En al helemaal neit van een medeclanner.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:19
Op www.telec.nl kun je een catalogusje downloaden van 40mb... (.pdf) mischien zit daar wat leuks tussen? ik heb het maar gehouden op de fans/blowers pagina :)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 20 februari 2001 16:50 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
als jullie daar weer gan bestallen post het ook ff op ForUm hé
:?
Er draait een topic die is 170 posts ofzo, nu niet er meeaankomen dat er nisk bekent is.
mzzl

Verwijderd

Topicstarter
Er draait een topic die is 170 posts ofzo, nu niet er meeaankomen dat er nisk bekent is.
mzzl
dat zeg ik ook niet ik wist aleen niet of er een topic aan gewijd werdt dus ik denk ik vraag het
Pagina: 1