[Autoradio] Marquant, Probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58367

Topicstarter
Afgelopen week geprobeerd een autoradio te installeren maar stuitte hier op een raar probleem.

De radio heeft een hele tijd goed gewerkt maar op een gegeven moment deed een van de speakers het niet meer en heb deze toen terwijl hij aanstond losgekoppeld om de verbindingen te controleren.

Hierop vond ik inderdaad een los audio snoer, maar nadat ik dit gemaakt had en de radio weer had aangesloten wou deze niet meer aangaan, en dit terwijl het anti diefstal lampje wel knipperde.

De radio had wel stroom dus.
Nu vraag ik me af of er misschien mogelijk is dat er een bepaalde verbinding is losgegaan waardoor de radio te weinig stroom krijgt om aan te gaan of dat deze kapot is gegaan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185039

Marquant :X

Achter de radio zal als t goed is een zwart doosje zitten?
Zitten 2 glaszekeringen in, goed kans dat er 1 van de 2 kapot is

Had lange tijd geleden ook een Marquant (nu Alpine 8) ) en die had er af en toe ook last van, 1 foutje en weer een glaszekering dood, en de radio deed t niet meer
Is zo'n kleine 2A glaszekering meestal die dood gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58367

Topicstarter
Zitten zelfs 3 zekeringen geloof ik.. Rood, Blauw, Geel.
Was het eerste wat ik gechecked heb en allemaal heel..

Lijkt me ook dat als er 1 van die zekeringen niet meer heel is dat er ook geen lampje meer op de radio brand.

En ja Marquant het is een cheap apparaat ja, maar de vorige radio had geen cd speler, volgende week op vakantie met de auto dus even een goedkoop ding gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-07 23:41

BLN

Dan ben ik erg benieuwd naar hoe goedkoop dat ding dan was. Voor 4-5 tientjes kan je van pioneer of sony heel betrouwbare radio cd-spelers krijgen. En voor 6 tientjes speelt ie dan ook nog MP3's.

Ik zou eigenlijk eerder aanraden om zoiets te kopen, want straks zit je 2 weken lang met een brakke radio/cd-speler.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Gaat de radio ook niet meer aan als de auto wel op contact staat?

Wise enough to play the fool