Zit al een poosje uit te kijken naar een relatief low-budget home cinema systeem. Probleem is: ik heb geen kaas gegeten van de aansluitingen en mogelijkheden... Kan iemand me misschien adviseren? Ik heb het volgende thuis staan en dat zou allemaal via de receiver/homecinema moeten lopen in de toekomst:
- Mirai 42" LCD-TV (DTL-642E500)
- Popcorn Hour A-100 (via HDMI naar de TV)
- Toshiba HD-EP30 HD-DVD (via HDMI naar de TV)
- Een el-cheapo TV-recorder met harde schijf (via SCART naar de TV)
- Logitech Squeezebox Duet (momenteel analoog naar de stereoketen)
- Een PlayStation 2 (via SCART naar de TV)
- En in de toekomst een PlayStation 3 (via HDMI, al zal ik dan een extra HDMI-switch moeten steken, daar de TV er slechts 2 heeft)
Een héle bazaar dus. Vandaar ook dat ik deze keer eens geen impulsaankoop ga doen (zoals het toch wel erg leuke aanbod vandaag op 1DayFly (maar ik durf niet, zeker omdat ik denk dat er te weinig geschikte ingangen zijn?)), maar me eerst even laat adviseren.
Must: (surround indien toepassellijk) sound voor gewone TV, voor Popcorn Hour, voor de Toshiba en voor de Squeezebox Duet (deze laatste dus geen surround, maar aangezien de "gewone" stereoketen dan weggaat, heb ik wel geluid nodig
). Daarnaast is surround leuk meegenomen voor de TV-recorder en de PlayStation's (maar dus geen absolute must).
Budget is eerder beperkt, liefst onder de 300€ maar als het niet anders kan toch 500€ max. Ik had merken alla Samsung, LG, Panasonic in het hoofd (en dus niet Denon, KEF of Bose, if you catch my drift... )
Thanks!
- Mirai 42" LCD-TV (DTL-642E500)
- Popcorn Hour A-100 (via HDMI naar de TV)
- Toshiba HD-EP30 HD-DVD (via HDMI naar de TV)
- Een el-cheapo TV-recorder met harde schijf (via SCART naar de TV)
- Logitech Squeezebox Duet (momenteel analoog naar de stereoketen)
- Een PlayStation 2 (via SCART naar de TV)
- En in de toekomst een PlayStation 3 (via HDMI, al zal ik dan een extra HDMI-switch moeten steken, daar de TV er slechts 2 heeft)
Een héle bazaar dus. Vandaar ook dat ik deze keer eens geen impulsaankoop ga doen (zoals het toch wel erg leuke aanbod vandaag op 1DayFly (maar ik durf niet, zeker omdat ik denk dat er te weinig geschikte ingangen zijn?)), maar me eerst even laat adviseren.
Must: (surround indien toepassellijk) sound voor gewone TV, voor Popcorn Hour, voor de Toshiba en voor de Squeezebox Duet (deze laatste dus geen surround, maar aangezien de "gewone" stereoketen dan weggaat, heb ik wel geluid nodig
Budget is eerder beperkt, liefst onder de 300€ maar als het niet anders kan toch 500€ max. Ik had merken alla Samsung, LG, Panasonic in het hoofd (en dus niet Denon, KEF of Bose, if you catch my drift... )
Thanks!