Ik heb nu sinds een paar dagen mijn nieuwe pc met twee HD4850's. Echter, ik kan mijn gewenste resolutie niet instellen, ik wil graag 1680x1050 gebruiken maar moet nu noodgedwongen op 1440x900 werken omdat ik deze resolutie niet kan kiezen. Met mijn vorige pc en graka (7300 SE) kon ik deze resolutie wel gewoon kiezen. Native resolutie van mijn scherm is 1680x1050 @ 60Hz dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ik heb mijn scherm aangesloten via DVI>VGA converter (is eigenlijk tv, samsung syncmaster 2032mw) omdat hij geen DVI aansluiting heeft. Het scherm heeft wel een HDMI aansluiting en ik heb ook een DVI>HDMI connector. Als ik een HDMI kabel koop, zal ik dan wel @ 1680x1050 kunnen werken of ligt het ergens anders aan?
PS, ik heb al de nieuwste drivers
Ik heb mijn scherm aangesloten via DVI>VGA converter (is eigenlijk tv, samsung syncmaster 2032mw) omdat hij geen DVI aansluiting heeft. Het scherm heeft wel een HDMI aansluiting en ik heb ook een DVI>HDMI connector. Als ik een HDMI kabel koop, zal ik dan wel @ 1680x1050 kunnen werken of ligt het ergens anders aan?
PS, ik heb al de nieuwste drivers