Toon posts:

Alléén via adapter verbinding mogelijk?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een draadloos netwerk thuis en deze is aangesloten op een pc en laptop. Als ik op de laptop wil en ik heb deze niet via de adapter verbonden (dus alleen op batterij) dan krijg ik geen draadloze internetverbinding tot stand. Zodra ik de adapter erin plug dan wordt ik wél verbonden met het netwerk en is internet connected....

Weet iemand hoe dit komt?? Vind het maar vreemd. Ik wil ook gewoon zonder de adapter kunnen verbinden met het draadloos netwerk. Bedankt voor de hulp!

Gr,
Sonny

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Blijft de wlan verbinding wel aanstaan op het moment dat je de stekker eruit haalt? Niet dat deze uitschakelt om stroom te besparen.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:19

lier

MikroTik nerd

Controleer eens je power saving settings, lijkt inderdaad erop alsof je WiFi automatisch uitgeschakeld is tijdens gebruik van de batterij...

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties! Zodra ik thuis ben later deze middag zal ik beide opties even checken. Jullie horen later van me.

Gr,
Sonny

PS. Hoe controleer ik mijn power saving settings, waar kan ik dit vinden?

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist bekeken maar hoe controleer ik mijn power saving settings, waar kan ik dit vinden? Als ik naar configscherm ga en dan energiebeheer klik kom ik in een acer power management settings. Er staat daar niks tussen wat op power saving settings lijkt....Ik zie wel wireless LAN ertussen staan en die staat op ON..

Wat nu?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:31:
Zojuist bekeken maar hoe controleer ik mijn power saving settings, waar kan ik dit vinden? Als ik naar configscherm ga en dan energiebeheer klik kom ik in een acer power management settings. Er staat daar niks tussen wat op power saving settings lijkt....Ik zie wel wireless LAN ertussen staan en die staat op ON..

Wat nu?
Haal die Acer crap eraf? :?

Goedkoop bellen via VoIP

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:31:

Wat nu?
Misschien betekent dat het powermanagement voor de wlan op "on" staat. Heb je al eens geprobeert wat er gebeurt als je dat op "off" zet ?
Handig zo'n forum, allemaal van die creatieve ideeën waar je zelf nooooooit op gekomen zou zijn >:)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je kun in de power profiel --> aanpassen ->advanded instellingenmet netstroom en op accu instellen.

netzoals je cpu freq kunt aanpassen, staat in dit lijstje ook wireless.

http://blogs.msdn.com/ric...gement-cpu-frequency.aspx

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1