Toon posts:

Net gekochte geheugen wil niet :( :( :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Heb net even 128 MB PC-100 gehaald, en in m'n be6je gedaan, netjes clipjes terug enzo, zit allemaal goed, maar als ik m'n pc aanzet, blijft ie maar 128 MB zien, terwijl er nog 2x64 100 mhz naast zit..

Uhh ja.. welke ziet ie nou eigenlijk , die 2x64 of die 1x128???

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:55

Yucko

One clown to rule them all !

Ik zou zeggen, haal er eens 1x 64 mb uit .. dan weet je het

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

kweenie.. ff een eruit halen en je hebt je antwoord

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

zorg iig dat het langzaamste geheugen in bank 0 zit, wellicht helpt het..? :?

JayGTeam (213177)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Als het goed is gaan die klemmetjes vanzelf vastzitten; de indruk bestaat dus bij mij dat je gewoon niet hard genoeg gedrukt hebt.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

zit er niet een max. van 128 op je mobo

Verwijderd

hehe, erg lollig een max van 128 mb, een 486 had een max van 512 ofzo :)

misschien moet jij eens in je mobo boekje kijken... die zal wel een max van 8 gb hebben ofzo...

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:55

Yucko

One clown to rule them all !

langzaamste geheugen ?? eeuh ... hij zegt volgens mij toch echt dat het allebei 100 mhz geheugen is hoor ... (bedoeld voor Aaron)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Verwissel de dimmen eens van plaats, en haal er eens een paar uit enz..komt wel vaker voor dat moederborden problemen hebben met geheugen (zeker als je verschillende groottes hebt) maar meestal kom je er dan op een gegeven moment wel uit.
Wat altijd een aanrader is, om je 'beste' dimmetje in slot0 te doen.
succes

Verwijderd

Gister heb ik ook bij iemand wat extra geheugen erbij geprikt. Dat werkte in de eerste instantie ook niet, hij gaf telkens memory test fails aan. Ik heb het geheugen toen in een andere bank geprikt en toen werkte het wel.

Misschien moet jij ook net zo lang het geheugen van bank verwisselen tot ze het allemaal doen.

Horus was mij al voor zag ik.

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 14:15 schreef pr0f het volgende:
hehe, erg lollig een max van 128 mb, een 486 had een max van 512 ofzo :)

misschien moet jij eens in je mobo boekje kijken... die zal wel een max van 8 gb hebben ofzo...
Grapjas mijn Asus mobo (1 maand oud) heeft een max van 512

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mijn Asus P3B-F heeft een max van 1Gb, 8GB is wel beetje overkill voor de huis, tuin & keuken tweaker.

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Zelfde probleem gehad met mijn BE6, had 1x 128 mb van siemens; werkte prima. Toen plaatste ik er 1x infineon 128 mb, dit wilde niet werken. Zelfs met alleen het infineon wilde het niet lukken.

Uiteindelijk heb ik het toch voor elkaar gekregen door met alleen de siemens module optestarten en de bios defaults te laden, daarna pc uitgezet en de infineon er bij en toen werkte het wel! :)

Misschien helpt dit bij jouw ook.

Succes.

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 20 februari 2001 14:31 schreef ReseT het volgende:
Mijn Asus P3B-F heeft een max van 1Gb, 8GB is wel beetje overkill voor de huis, tuin & keuken tweaker.
hehe is wel leuk <1gb ram en dan windows me krijgt ie kuren..is een bug

Verwijderd

Mijn pcpartner bsm872s kan max. 256mb aan.

Verwijderd

Harder drukken, laat die }:0 er maar boven op zitten
Pagina: 1