Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[C#] Sitemap met een variabele

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een sitemap (web.sitemap) gemaakt en deze werkt goed. Dit is ook niet het probleem

Onderstaand is een klein stukje van deze sitemap
code:
1
<siteMapNode menuItemId="886" url="default.aspx?page=Oorspronkelijk\1060"  title="Oorspronkelijk contract + ALV" description="" />

Is er een manier zodat ik 1060 variabel kan maken, want dat is een UserID. Als ik het zo laat staan, dan doet hij het goed voor 1060, maar ik heb er ongeveer 50 verschillende , dus een variabele zou handig zijn.

Zoiets?
code:
1
<siteMapNode menuItemId="886" url="default.aspx?page=Oorspronkelijk\%UserID%"  title="Oorspronkelijk contract + ALV" description="" />

Heb iemand een idee? Op google kon ik niet verder.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 11:43 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Waarom zou je dat in je sitemap op willen lossen en niet, zoals gebruikelijk, in de Session State? :?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Ik zou zeggen, schrijf je eigen sitemap implementatie. De MSDN bevat zowel een tutorial om nodes via access en een tekst bestand in te lezen. Zie Development Tools and Languages --> Visual Studio --> Visual Web Developer --> Creating asp.net websites --> Site navigation

If it isn't broken, fix it until it is..

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Niemand_Anders schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:01:
Ik zou zeggen, schrijf je eigen sitemap implementatie.
Alles is mogelijk, maar wil je niet eerst zeker weten dat zo'n oplossing wel nodig is? Het is nogal ongebruikelijk (er zijn altijd uitzonderingen) om UserID's heen en weer te sturen via de QueryString namelijk. :)

Overigens is de juiste zoekterm op Google waarschijnlijk:
[google=ASP.net dynamic sitemaps]

Daar vind ik nogal wat materie dat hetzelfde lijkt te beschrijven als wat je wilt.

[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 08-07-2008 12:11 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Topicstarter
Cloud schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Alles is mogelijk, maar wil je niet eerst zeker weten dat zo'n oplossing wel nodig is? Het is nogal ongebruikelijk (er zijn altijd uitzonderingen) om UserID's heen en weer te sturen via de QueryString namelijk. :)

Overigens is de juiste zoekterm op Google waarschijnlijk:
[google=ASP.net dynamic sitemaps]

Daar vind ik nogal wat materie dat hetzelfde lijkt te beschrijven als wat je wilt.
Op "Dynamic sitemaps" had ik nog niet gezocht. Het probleem is altijd (vind ik) dat je moet weten waarop je zoekt. Ik zocht op variabele en niet op Dynamic.