Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[CSS/HTML] Etiketten afdrukken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om in HTML met CSS iets te maken zodat ik etiketstikkers vanuit een webapplicatie kan afdrukken.

Probleem wat het ik heb is de onder en de bovenkant bij het afdrukken van een webpagina en de maten

Iemand hier ervaring mee ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er bestaat een ActiveX control waar je volledig invloed hebt op je document marges (die je normaal in je browser instelt). Je moet je vraag eigenlijk omdraaien, waar loop je precies tegenaan? Neem aan dat je het voor specifieke printers gaat ontwerpen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:10

Zoefff

❤ 

Of jezelf afvragen of je überhaupt wel wilt printen vanuit een browser. Mijn ervaring is dat het een bitch is om een correcte printlayout te maken met CSS. Voor een 'simpele' print van een artikel voldoet het nog wel, maar niet als je etiketstickers op de milimeter nauwkeurig moet printen.

Kijk dan liever naar een manier om een PDF te genereren? Met PHP eenvoudig (en gratis) te doen, waarbij je volledige controle hebt over de marges, afmetingen van de etiketten, etc :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Arjen Tempel
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een PDF genereren vanuit PHP is inderdaad de beste oplossing voor het afdrukken van etiketten vanuit een webapplicatie.
Je moet alleen bij het afdrukken niet vergeten om bij 'pagina schalen' voor 'geen' te kiezen:
Afbeeldingslocatie: http://www.csbtempel.nl/got/acrobat-schalen-geen.png
Anders zal je tekst nog steeds dwars over de etiketranden heen lopen. Dat geintje heeft me al heel wat etikettenvellen gekost.