Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geluids-Recorder (Vista) + Crash: Waar zit de temp-file?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het opnemen van een belangrijk interview met de geluidsrecorder van Vista crashte mijn laptop (Murphy..). De vraag is nu dus:

Waar slaat de hard-disk geluidsrecorder van Vista zijn tijdelijke file op, zodat ik het interview nog kan beluisteren ??

(ik heb erna met een ander programma opgenomen, zodat er niets overschreven zou worden)

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Heb even met process monitor bekeken, hij gaat naar een random file schrijven in de temp map, dit bestand bij mij:

C:\Users\Tom\AppData\Local\Temp\ARTDC44.tmp

Je zou dat bestand eens kunnen openen met een hex editor en in de fileheader kijken wat voor bestand het is. (Waarschijnlijk wav, of misschien wel wmv)

Verwijderd

Topicstarter
Waanzinnig, ik had inderdaad ook zo'n file, ARTD6F.tmp.

Nou ben ik geen held met HEX-editors, maar gewoon renamen naar .wav en afspelen werkt perfect; hij heeft alleen geen zoekbalk; waarschijnlijk omdat dat soort tijdsmappings pas gedaan wordt als je de opname stopt...

Veel dank; het zou een kleine ramp geweest zijn als ik 3 uur interview kwijt was geweest! Briljant om te weten dat er nog altijd hulp rondloopt op GoT als Google faalt.