Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Waar heb je die geruchten gehoort..
Want dan zal ik effe rondkijken.. Aan de ene kant denk ik niet dat @home dat doet.. Want de 16 KB upload is 16KB upload omdat het anders te duur wordt.. Upload is duurder dan download.. voor de ISP dan...
En 16 KB is voldoende voor de crc afhandeling als je download.. Maar als het 32 KB wordt is het altijd leuk meegenomen
Want dan zal ik effe rondkijken.. Aan de ene kant denk ik niet dat @home dat doet.. Want de 16 KB upload is 16KB upload omdat het anders te duur wordt.. Upload is duurder dan download.. voor de ISP dan...
En 16 KB is voldoende voor de crc afhandeling als je download.. Maar als het 32 KB wordt is het altijd leuk meegenomen
Waar haal je dat vandaan? Ben reuze benieuwd want dat lijkt me ideaal
..
Zolang ze die 32 kb dan ook maar wel ECHT hebben want upload is de laatste tijd bagger. Ik haal in de avond vaak maar 4-6 kb/sec..
En dat vult heel erg slecht FTP-servers
Zolang ze die 32 kb dan ook maar wel ECHT hebben want upload is de laatste tijd bagger. Ik haal in de avond vaak maar 4-6 kb/sec..
En dat vult heel erg slecht FTP-servers
ga er niet van uit het is maar een gerucht.........
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Volgens mij was er een tijd terug (paar maanden geleden) inderdaad van zoiets sprake, alleen heeft @Home toen beslist om toch maar niet de upload te verhogen 
Misschien ooit....
Misschien ooit....
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Verwijderd
ik haal de laatste weken een upload vannog geen 6k dus laten ze nou maar eerst zorgen dat de beloofde max. up en downstream werkt voordat ze gaan uitbreiden.
32 k/sec zou wel leuk zijn gezellig met zijn 5'en op mijn half-life server spelen
32 k/sec zou wel leuk zijn gezellig met zijn 5'en op mijn half-life server spelen
@Home blijft bij 16 kilobyte/sec. Het is weer eens zo'n gerucht dat dus niet waar zal blijken te zijn.
@Home heeft namelijk al eerder verkondigd *nooit* de upload te zullen wijzigen.
@Home heeft namelijk al eerder verkondigd *nooit* de upload te zullen wijzigen.
Als ze de upstream verhogen zullen de FTP's en andere servers als paddestoelen uit de grond schieten volgens mij
Met 16KB een of andere server draaien is echt niet leuk
Volgens mij is die 16k/s de limit van de COM21 modem.
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Ik heb liever dat ze de DOWNLOAD 's avonds rond deze tijd wat opvoeren.... net 7 kilobyte/seconde downloadOp dinsdag 20 februari 2001 13:59 schreef bolk het volgende:
Ik heb vage geruchten gehoord dat de upload van @home van 16k naar 32k gaat. wie kan dit bevestigen? als dit zo is dan word het toch tijd voor een ftpserver...
ja nog even, kijk eerst ff op com21.com voordat je iets zegt wat nergens op slaat.Op zondag 25 februari 2001 21:00 schreef lambi80 het volgende:
Volgens mij is die 16k/s de limit van de COM21 modem.
upload is max iets van 2 Mbit en download iets van 30 Mbit
Hey ga jij eens rap dimmen, niet lopen te fokken. Kan je ook normaal brengen. Er is inderdaad geen beperking in je modem, maar bij @home.Op zondag 25 februari 2001 22:48 schreef luc het volgende:
[..]
ja nog even, kijk eerst ff op com21.com voordat je iets zegt wat nergens op slaat.
upload is max iets van 2 Mbit en download iets van 30 Mbit
Persoonlijk denk ik niet dat ze de upstream limit gaan verhogen voordat alle problemen met hun trage kutvebindingen in Groningen etc. opgelost zijn.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dat doen ze niet. De kabel infrastructuur is gebaseerd op downstream (TV signaal naar je TV). Hierdoor zijn upstream frequenties zeer weinig beschikbaar en dus te duur om teveel te gebruiken
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1