@home upload?

Pagina: 1
Acties:

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ik heb vage geruchten gehoord dat de upload van @home van 16k naar 32k gaat. wie kan dit bevestigen? als dit zo is dan word het toch tijd voor een ftpserver...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

Waar heb je die geruchten gehoort..

Want dan zal ik effe rondkijken.. Aan de ene kant denk ik niet dat @home dat doet.. Want de 16 KB upload is 16KB upload omdat het anders te duur wordt.. Upload is duurder dan download.. voor de ISP dan...

En 16 KB is voldoende voor de crc afhandeling als je download.. Maar als het 32 KB wordt is het altijd leuk meegenomen

AKA Rinkel weblog

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Waar haal je dat vandaan? Ben reuze benieuwd want dat lijkt me ideaal :)..

Zolang ze die 32 kb dan ook maar wel ECHT hebben want upload is de laatste tijd bagger. Ik haal in de avond vaak maar 4-6 kb/sec.. :(

En dat vult heel erg slecht FTP-servers >:)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
ga er niet van uit het is maar een gerucht.........

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 10:22
Volgens mij was er een tijd terug (paar maanden geleden) inderdaad van zoiets sprake, alleen heeft @Home toen beslist om toch maar niet de upload te verhogen :(
Misschien ooit....

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

ik haal de laatste weken een upload vannog geen 6k dus laten ze nou maar eerst zorgen dat de beloofde max. up en downstream werkt voordat ze gaan uitbreiden.

32 k/sec zou wel leuk zijn gezellig met zijn 5'en op mijn half-life server spelen :+

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

@Home blijft bij 16 kilobyte/sec. Het is weer eens zo'n gerucht dat dus niet waar zal blijken te zijn.

@Home heeft namelijk al eerder verkondigd *nooit* de upload te zullen wijzigen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Als ze de upstream verhogen zullen de FTP's en andere servers als paddestoelen uit de grond schieten volgens mij :) Met 16KB een of andere server draaien is echt niet leuk :(

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Volgens mij is die 16k/s de limit van de COM21 modem.

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 20 februari 2001 13:59 schreef bolk het volgende:
Ik heb vage geruchten gehoord dat de upload van @home van 16k naar 32k gaat. wie kan dit bevestigen? als dit zo is dan word het toch tijd voor een ftpserver...
Ik heb liever dat ze de DOWNLOAD 's avonds rond deze tijd wat opvoeren.... net 7 kilobyte/seconde download :(

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

Op zondag 25 februari 2001 21:00 schreef lambi80 het volgende:
Volgens mij is die 16k/s de limit van de COM21 modem.
ja nog even, kijk eerst ff op com21.com voordat je iets zegt wat nergens op slaat.
upload is max iets van 2 Mbit en download iets van 30 Mbit

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Op zondag 25 februari 2001 22:48 schreef luc het volgende:

[..]

ja nog even, kijk eerst ff op com21.com voordat je iets zegt wat nergens op slaat.
upload is max iets van 2 Mbit en download iets van 30 Mbit
Hey ga jij eens rap dimmen, niet lopen te fokken. Kan je ook normaal brengen. Er is inderdaad geen beperking in je modem, maar bij @home.

Persoonlijk denk ik niet dat ze de upstream limit gaan verhogen voordat alle problemen met hun trage kutvebindingen in Groningen etc. opgelost zijn.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Dat doen ze niet. De kabel infrastructuur is gebaseerd op downstream (TV signaal naar je TV). Hierdoor zijn upstream frequenties zeer weinig beschikbaar en dus te duur om teveel te gebruiken

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1