Hoi, ik heb een hele trage laptop (HP) waar ik windows xp opnieuw op wou zetten. Dit heb ik gedaan met een cd-rom die erbij zat van HP. Ik heb gekozen voor herstellen en toen kreeg ik gewoon dezelfde versie erop terug en het probleem dat de laptop traag was, was verholpen
. Ik wou ook die laptop formatteren, dus toen had ik weer windows er opnieuw opgezet maar nu niet gekozen voor een herstel, maar een gewone nieuwe installatie (met formatteren als NTFS). Nu ben ik alle laptopfuncties kwijt en ik heb de "normale" windows gekregen zonder draadloos netwerk, bluetooth etc...
Die functies en de oude windows (compitabel met laptop) wou ik er graag weer op hebben, maar hoe kan ik dit doen? Kan ik die software ergens downloaden of staat dat op die cd? Op die cd heb ik al gezocht maar niets gevonden. En hoe installeer ik dat dan vervolgens?
Alvast bedankt!
Devos50
PS: Srry dat ik het voorvoegsel xp of vista vergeten was, ik weet niet hoe ik die titel aan kan passen
Die functies en de oude windows (compitabel met laptop) wou ik er graag weer op hebben, maar hoe kan ik dit doen? Kan ik die software ergens downloaden of staat dat op die cd? Op die cd heb ik al gezocht maar niets gevonden. En hoe installeer ik dat dan vervolgens?
Alvast bedankt!
Devos50
PS: Srry dat ik het voorvoegsel xp of vista vergeten was, ik weet niet hoe ik die titel aan kan passen
[ Voor 5% gewijzigd door devos50 op 08-07-2008 10:25 ]