Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows op laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 18:50
Hoi, ik heb een hele trage laptop (HP) waar ik windows xp opnieuw op wou zetten. Dit heb ik gedaan met een cd-rom die erbij zat van HP. Ik heb gekozen voor herstellen en toen kreeg ik gewoon dezelfde versie erop terug en het probleem dat de laptop traag was, was verholpen :) . Ik wou ook die laptop formatteren, dus toen had ik weer windows er opnieuw opgezet maar nu niet gekozen voor een herstel, maar een gewone nieuwe installatie (met formatteren als NTFS). Nu ben ik alle laptopfuncties kwijt en ik heb de "normale" windows gekregen zonder draadloos netwerk, bluetooth etc... :(
Die functies en de oude windows (compitabel met laptop) wou ik er graag weer op hebben, maar hoe kan ik dit doen? Kan ik die software ergens downloaden of staat dat op die cd? Op die cd heb ik al gezocht maar niets gevonden. En hoe installeer ik dat dan vervolgens?

Alvast bedankt!

Devos50

PS: Srry dat ik het voorvoegsel xp of vista vergeten was, ik weet niet hoe ik die titel aan kan passen :(

[ Voor 5% gewijzigd door devos50 op 08-07-2008 10:25 ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:07
Wat dacht je van de HP site, drivers en downloads?

• devos50
hmm... ik zal daar eens gaan kijken of ik daat wat kan vinden. Bedankt! :)

Verwijderd

lol

Drivers installeren :S?? www.hp.nl of .com
Zet ze op een USB stick en daarna op jou laptop?

Misschien ook even op het internet zoeken en iets verder zelf zoeken...

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 08:24
nee, ik vind het een goede beginnersvraag..! hij heeft ook duidelijk gekeken en een nette post gemaakt :)

je moet inderdaad drivers installeren.. zoek op de site van hp/compaq naar jouw model en haal alle software binnen :) die installeert nl. dingen zoals inderdaad bluetooth, geluid ed.

Je kunt het beste beginnen met de chipset drivers te installeren :)

[ Voor 23% gewijzigd door sjongenelen op 08-07-2008 10:31 ]

you had me at EHLO

• devos50
Gelukt!! Op de site van HP ben ik nu alle drivers aan het downloaden :) . Bedankt voor jullie hulp!

Devos50

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:07
devos50 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:01:
Gelukt!! Op de site van HP ben ik nu alle drivers aan het downloaden :) . Bedankt voor jullie hulp!

Devos50
Succes, daar zijn ze dus áltijd te vinden :)

Laat weten of het gelukt is!

Verwijderd

TheNymf schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:30:
nee, ik vind het een goede beginnersvraag..! hij heeft ook duidelijk gekeken en een nette post gemaakt :)

je moet inderdaad drivers installeren.. zoek op de site van hp/compaq naar jouw model en haal alle software binnen :) die installeert nl. dingen zoals inderdaad bluetooth, geluid ed.

Je kunt het beste beginnen met de chipset drivers te installeren :)
Ik ben hiervoor op me vingers getikt...

jij zegt : ''nee, ik vind het een goede beginnersvraag..! ''
Wat voor forum is dit? Geen beginners forum.. dat is mij altijd verteld..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit is wel erg eenvoudig te beantwoorden natuurlijk:
Eerst bij je leverancier op de support site kijken naar drivers vóórdat je met een (her)installatie begint.

Om die reden (en dat er wel meer aan dit topic scheelt volgens de Windows Clients - Policy ) gaat deze toch echt op slot.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.