Toon posts:

Meerdere dezelfde netwerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een paar vraagjes :
Ik heb een linksys router,nu een wrt350n,en daarvoor een wrt54g...allebei hetzelfde probleem.
Ten eerste als ik mijn laptop opstart heb ik beperkte verbindingsmogelijkheden...(draadloos) als ik dan een paar keer probeer om verbinding te maken gaat het na een minuut of 5 goed.Rara ?
Ten tweede,als ik kijk naar beschikbare netwerken zie ik mijn netwerk wel 4 keer....Stel dat mijn netwerk "nw" heet heb ik bij beschikbare netwerken "nw" en "nw (1)" en "nw (2)"en "nw(2 3)"....
Hoe kan dit ?
djtcc

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heet je netwerk daadwerkelijk nw of heet je netwerk zoiets globaals als Sitecom of Linksys ?
Heb je al geprobeerd je router vanaf scratch weer op te bouwen ?

Verwijderd

Topicstarter
hoi

Mijn netwerk heeft geen algemene naam zoals bv. linksys..heeft echt een speciale naam.Mijn ssid staat ook uit,trouwens.
Wat bedoel je met "scratch" ? Toch raar dat met 2 routers hetzelfde gebeurt.
djtcc

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
offtopic:
"From scratch" betekent dat je weer helemaal opnieuw begint, dus probeer de boel te verwijderen en stel het eens helemaal opnieuw in.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 16:36
Als je de draadloze netwerken wil combineren naar 1 netwerk moet je iets als WDS gebruiken als je apparatuur dat ondersteunt. Dan krijg je 1 netwerk met dezelfde naam en kan je daarin roamen. En de naam nw is nou niet echt uniek, misschien zijn er mensen in de buurt die dezelfde naam gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door urk_forever op 08-07-2008 10:46 ]

Hail to the king baby!

Verwijderd

Topicstarter
Die naam "nw" is een voorbeeld.
WDS heeft er niks mee te maken,denk ik.

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09-2025

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:10:
Hoi

Ik heb een paar vraagjes :
Ik heb een linksys router,nu een wrt350n,en daarvoor een wrt54g...allebei hetzelfde probleem.
Ten eerste als ik mijn laptop opstart heb ik beperkte verbindingsmogelijkheden...(draadloos) als ik dan een paar keer probeer om verbinding te maken gaat het na een minuut of 5 goed.Rara ?
Ten tweede,als ik kijk naar beschikbare netwerken zie ik mijn netwerk wel 4 keer....Stel dat mijn netwerk "nw" heet heb ik bij beschikbare netwerken "nw" en "nw (1)" en "nw (2)"en "nw(2 3)"....
Hoe kan dit ?
djtcc
Heb je misschien een screenshots van die netwerken?

en kijk eens met Netstumbeler oid of je accesspoint dit zelf is, of dat iemand in de buurt zit te zieken met een aangepast accesspoint.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Heb mijn netwerk es een andere naam gegeven....lijkt goed te gaan....snap er niks van....

djtcc

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Tazzios

..

ervaringen met WRT350n zijn niet zo positief. zelfde problemen?
productreview: Linksys WRT350N review door Simkin

welk type +versienr is/was je andere die je hebt gebruikt?

WRT54GR
werkte bij mij ook niet lekker

probeer zowiezo de laatste firmware(s)

te veel netwerken op het zelfde kanaal?
Pagina: 1