Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Toetsenbordindeling "VS Int." is stuk

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 18:11
Mijn toetsenbordindeling in XP heeft kuren. Ik heb hem altijd op "Dutch - US Int." staan. Normaal heeft dat altijd goed gewerkt. Wanneer ik een ' gebruik i.c.m. een e kreeg ik é. Als ik een ' of " wilde hebben moest dit met een spatie ernaast.
Nu is het zo dat een " een dubbele "" geeft. Dit geldt ook voor de '. Als ik dit intik krijg ik een '' (2x ', niet één keer ").

Wanneer doet hij dit?
In MSN bijvoorbeeld. In word krijg ik weer geen dubbele ' te zien, maar tik ik er een e na, zodat hij é moet maken, dan krijg ik een normale e. Bij start -> uitvoeren werkt het wel zoals het normaal hoort te werken. Kortom, hij switcht in applicaties.

Wat heb ik al gedaan?
Toetsenbordindeling op een andere taal gezet, daarna weer geswitcht, de tijdelijke toetsenbordindeling weer verwijderd. Het helpt allemaal niet.

Wat is er veranderd voor het probleem zichtbaar werd?
Ik heb met VNC ingelogd naar mijn pc vanuit mijn laptop. Ik denk dat hier iets mee te maken heeft.

Ook heb ik net gevonden dat als ik nu weer vanuit mijn laptop met VNC inlog op mijn pc, hij het gewoon prima doet. Zit ik zelf achter mijn pc, dan krijgt hij weer kuren.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan de taalinstellingen vziw ook verwijderen en evt opnieuw installeren :)
Dat al gedaan?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• benchMarc
Outerspace schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:51:
Je kan de taalinstellingen vziw ook verwijderen en evt opnieuw installeren :)
Dat al gedaan?
Waar kun je dit dan doen? Ik zie nergens een mogelijkheid om taalinstellingen te kunnen verwijderen.

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Ik zal even een screen uploaden :)
Dit heb ik gevonden onder configuratiescherm -> Landinstellingen -> Talen -> details :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ht6NAjHXvAFV9A0kJcjiQwpB/full.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 08-07-2008 10:13 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• benchMarc
Outerspace schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:11:
Ik zal even een screen uploaden :)
Dit heb ik gevonden onder configuratiescherm -> Landinstellingen -> Talen -> details :)

[afbeelding]
Ja, dat ken ik wel. Maar dat had ik ook in mijn startpost gezet:
Wat heb ik al gedaan?
Toetsenbordindeling op een andere taal gezet, daarna weer geswitcht, de tijdelijke toetsenbordindeling weer verwijderd. Het helpt allemaal niet.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:54

JB

Cédric roelt!

Zelf had ik hetzelfde probleem maar hier stond me indeling qua land op English en het tobo op VS. Vervolgens de taal op NL gezet en tobo op VS en solved.

Als ik nu een ' en een e tik krijg ik de é. Vaag dat dit bij jou niet meer werkt.

Mijn boefje is liev!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

benchMarc schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:33:
[...]

Ja, dat ken ik wel. Maar dat had ik ook in mijn startpost gezet:

[...]
De talen kan je (dacht ik) ook verwijderen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 08-07-2008 10:48 ]

Pagina: 1