Dames en Heren
ik ben bezig met het maken van een unattended install voor ongeveer 10 verschillebde systemen en heb nu een vraag over de drivers.
Kon dit nog namelijk nergens vinden op GoT.
Als volgende:
Is het mogelijk om de source van de Windows install op een plek in het netwerk te plaatsen,
en dan via OemPnPDriverPath een ander directory aanwijzen voor drivers.
Dus :
SetupSourceDevice = "\Device\LanmanRedirector\hg291000\RemInst$\05_hgis_v1" (de source voor de kale windows install staat in de 05_hgis_v1. Dit is zonder extra drivers)
OemPnPDriverPath = \\10.31.2.7\Reminst$\Drivers\HP\6710B (oid).
Mijn idée is eigenlijk om mapjes te maken op een server met de drivers van de systemen erin. Aan die mappen wil ik dan allemaal appart een SIF file koppelen die uniek is voor een type notebook.
Je krijgt dan in het PXE scherm een keuzescherm : type notebook, press number for install :
1 HP 6710B
2 HP 6230
3 HP 6320
4 Dell D610
Etc.
Als je 1 zou kiezen, wordt de source van de 05_hgis_V1 afgehaald.
Maar de drivers uit het mapje 6710B die niet in de source staan.
Had al op internet gezocht maar kon niets bruikbaar vinden.
Hopelijk weet een van jullie hier wat meer van.
ik ben bezig met het maken van een unattended install voor ongeveer 10 verschillebde systemen en heb nu een vraag over de drivers.
Kon dit nog namelijk nergens vinden op GoT.
Als volgende:
Is het mogelijk om de source van de Windows install op een plek in het netwerk te plaatsen,
en dan via OemPnPDriverPath een ander directory aanwijzen voor drivers.
Dus :
SetupSourceDevice = "\Device\LanmanRedirector\hg291000\RemInst$\05_hgis_v1" (de source voor de kale windows install staat in de 05_hgis_v1. Dit is zonder extra drivers)
OemPnPDriverPath = \\10.31.2.7\Reminst$\Drivers\HP\6710B (oid).
Mijn idée is eigenlijk om mapjes te maken op een server met de drivers van de systemen erin. Aan die mappen wil ik dan allemaal appart een SIF file koppelen die uniek is voor een type notebook.
Je krijgt dan in het PXE scherm een keuzescherm : type notebook, press number for install :
1 HP 6710B
2 HP 6230
3 HP 6320
4 Dell D610
Etc.
Als je 1 zou kiezen, wordt de source van de 05_hgis_V1 afgehaald.
Maar de drivers uit het mapje 6710B die niet in de source staan.
Had al op internet gezocht maar kon niets bruikbaar vinden.
Hopelijk weet een van jullie hier wat meer van.