Toon posts:

Wii verbinden met elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een hele dag mijn wii en die van een vriend te verbinden. In plaats van een emailadres toe te voegen aan mijn adressenboek voeg ik de wii nummer van die vriend in. Ik veronderstelde dat hij een bericht ging krijgen op zijn wii net zoals je moest doen om een emailadres toevoegen. Maar dit is dus niet het geval.

Ligt dit aan het tijdsinterval (neemt dit proces, in tegenstelling tot de mail service een groter tijdsinterval in beslag) of ligt het aan mij en doen wij iets verkeerd.

Eens dat die wii's dan met elkaar "verbonden" zijn wat kan je dan meer doen? Gaat het dan mogelijk zijn mijn mii's en zijn mii's te laten rondlopen op het plaza?

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-11 23:07
Heeft die vriend ook jouw wii nummer in zijn adresboek gezet? Anders ga je elkaar niet zien.

Verwijderd

De Wii heeft een legendarisch omslachtig systeem om vrienden toe te voegen: Je moet beiden de Wii code van je vriend ingeven en geen van beide zal daar iets van bevestiging/berichtgeving/vraag om wederzijds toe te voegen van krijgen. De enige manier waarop je zal merken dat het geslaagd is is wanneer de naam van je vriend niet langer grijs staat in het adresboek.

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het gelukt! :)