Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik zag van de week een Nokia N95 een film afspelen. Dat zag er geweldig uit. Liep als een trein. Nu heb ik zelf twee keer een divx op de kaart van m'n HTC Touch gesleept, en geprobeerd om de films te bekijken. Dit gaat gepaard met erg veel schokkerig en stilstaand beeld. Ik gebruik de coreplayer. Doe ik iets verkeerd m.b.t. de bitrate of zo? Of moet ik hoepen dat het komende jaar voorbij vliegt, zodat ik bij m'n nieuwe ABO een andere telefoon kan uitkiezen :9 ?

Is er iemand die de oplossing heeft, als die er al is?

Alvast dank voor de te nemen moeite...

mahalo! 8)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

toch geem mega tv resolutie ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Beste Fish,

Ik weet zo niet welke resolutie optimaal zou zijn... En om eerlijk te zijn, weet ik zo ook niet welke resolutie die twee films hadden. Ik heb ze van een nieuwsgroep gedowned... Zou een HTC-Touch ook films zo netjes af moeten kunnen spelen?

Ciao.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Op dit forum verwachten we eigen inzit. Je stelt alleen maar vragen en laat niet blijken wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat.Kijk eens in de grote topics in dit forum, zoek wat op google en er zal een wereld voor je open gaan.

Omdat ik verder geen discussiewaarde in dit topic zie, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.