Laptop scherm aansluiting hetzelfde?

Pagina: 1
Acties:

• Zumpelvelder
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-04 15:49
Ik heb toevallig een paar weken terug een laptop beeldscherm gekregen dat hoogstwaarschijnlijk nog werkt en die stekkers zien precies hetzelfde uit als de stekkers van het scherm in mijn laptop. Ook zijn dezelfde pinnen bedraad, en dus dezelfde pinnen ongebruikt. Is dit een standaard (Zoals DVI-D een standaard is voor normale schermen)?

ik wilde eigelijk eens proberen om uit te zoeken of ik de preciese aansluitingen ervan kon vinden zodat ik er een 2e beeldscherm van kon maken door er een netvoedingkje voor te maken en er een vga of dvi stekker aan te solderen, weet iemand dit toevallig? of iemand ervaring mee?

Met vriendelijke groet,

Jeroen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zumpelvelder op 10-07-2008 20:00 ]

• Zumpelvelder
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-04 15:49
er moet toch iemand dit geprobeerd hebben? of überhaupt er aan gedacht het te proberen en misschien al wat handige informatie gevonden...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zumpelvelder schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:22:
er moet toch iemand dit geprobeerd hebben? of überhaupt er aan gedacht het te proberen en misschien al wat handige informatie gevonden...
Er is zeker iemand die het al eens gedaan heeft, kijk maar eens in het legendarische topic van Sprite_tm: Laptop LCD aan VGA-kaart