Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bf2008
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-01 17:25
Hey mensen even een vraag na 2 uur google-en

Ik zoek me wezenloos naar het antwoord op het onderstaande:

Asus p5e
Scyth infinity
OCZ memory
http://www.ocztechnology....ts/memory/b/ReaperX_b.JPG

komt dit geheugen niet in de weg te zitten ( Hoogte)

Heb wel info over dat de p5e wil icm cooler maar niet of het geheugen in de weg zit.
Misschien heeft iemand een foto?

Thanx

niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 23:25
Ik heb zelf een Scythe Ninja op een P5E, het eerste probleem waar ik mee kwam te zitten is dat de heatpipes van de koeler tegen de heatsink van het mobo aan kwam. Waardoor de koeler er dus net niet op paste en ik maar wat stukje van de heatsink heb afgeschuurd. Daarnaast kwam de fan al redelijk dicht bij mijn gewone OCZ bankjes. Volgens mij is de infinity (of zoals ie nu heet Mugen), nog een slag groter dan de ninja dus je zult problemen kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Ik heb een P5N-T Deluxe met een Scyth KamaCross en die komt net langs mijn corsair geheugen(zijn wel hoge heatsinks op mijn geheugen) waardoor ik mijn geheugen koeler van corsair er niet meer op kan zetten. Ik denk dat die OCZ ReaperX er tegen aan zal komen. Ik kan na mijn werk misschien wel even een fototje posten als ik tijd heb. Maar ik denk dat je problemen gaat krijgen. Jouw geheugen modules zijn namelijk groter dan die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanVer1758
  • Laatst online: 20-03 13:51
Ik heb zelf een P5E met Infinity en Corsair Dominator geheugen (Zit een grote heatspreader op) en hier past geen fan op (Of je moet willen dat je kast bol komt te staan dan kan het wel :P ). Ik heb de fan dus aan de onderkant van de Infinity moeten plaatsen. Een 90MM fan zou wel passen, enkel zul je hier zelf denk ik clips voor moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik ben bang dat dat niet gaat passen, kheb ook de Infinity (aka Mugen nu)
de 120mm fan past er echt net op met normaal geheugen (met spreader maar dan geen hoge) dus met een hoge spreader zoas deze gaat de an niet passe, en zal die op een adnere kant moeten komen als dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bf2008
Hey Denver,

is het mogelijk dat je een foto mailt??
ik wil morgen alles gaan samen stellen. Dat kon wel eens handig zijn.
DanVer1758 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:16:
Ik heb zelf een P5E met Infinity en Corsair Dominator geheugen (Zit een grote heatspreader op) en hier past geen fan op (Of je moet willen dat je kast bol komt te staan dan kan het wel :P ). Ik heb de fan dus aan de onderkant van de Infinity moeten plaatsen. Een 90MM fan zou wel passen, enkel zul je hier zelf denk ik clips voor moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanVer1758
Bf2008 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:15:
Hey Denver,

is het mogelijk dat je een foto mailt??
ik wil morgen alles gaan samen stellen. Dat kon wel eens handig zijn.

[...]
Ik zal ff kijken of ik morgen een fototje kan maken en kan mailen :) Of dit moet te laat zijn aangezien ik begrijp dat je vandaag je systeem wilt gaan samenstellen? Ik heb er vandaag in ieder geval geen tijd voor.

[ Voor 18% gewijzigd door DanVer1758 op 11-07-2008 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audioholic
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik heb een P5e, Scythe Infinity en OCZ reaper geheugen met heatpipes. Alles past. De koeler is echter slechts aan 1 kant goed te plaatsen, namelijk aan de kant het dichtst bij je grafische kaart etc. Deze kant wordt ook aanbevolen omdat zo de koeling het meest optimaal is.
Wellicht, maar dat weet ik niet zeker, is er ook nog ruimte aan de kant van je voeding. Geheugen is prima te plaatsen, en ook de heatpipes etc van je mobo hebben genoeg ruimte.

Edit: Ik heb ander geheugen dan jij, namelijk deze: http://www.ocztechnology....00_reaper_hpc_4gb_edition

[ Voor 13% gewijzigd door audioholic op 12-07-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bf2008
DanVer1758 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:20:
[...]

Ik zal ff kijken of ik morgen een fototje kan maken en kan mailen :) Of dit moet te laat zijn aangezien ik begrijp dat je vandaag je systeem wilt gaan samenstellen? Ik heb er vandaag in ieder geval geen tijd voor.
Topper!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanVer1758
Als je nog een fototje wilt moet je even iets van een e-mail adres doorgeven :)
Pagina: 1