Verwijderd

Topicstarter
goede dag

Ik wil de kdl 40w4000 kopenen, als je een alphacrypt koopt. Kan je dan een wille keurige kaart er in doen of niet. Ik zit overal te lezen en ik snap er nog geen kloote er van wie kan mij helpen. en wat moet je nemen om het beeste kwalitijd er uit te krijgen. en de minste problemen wat heelveel mensen die moesten om de 2 weken opnieuw laten zoeken

mvg
martin

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 20:58 ]

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Welkom op het forum Martin,

Lees allereerst eens goed de regels door omtrend het starten en eindigen van een post. Daarnaast zijn alle antwoorden te vinden in de lopende topics. Schelden helpt ook weinig.

Gezien jouw mogelijkheden zou ik een decoder kopen...

[ Voor 5% gewijzigd door Friedchicken op 07-07-2008 21:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Schelden helpt ook weinig.

helpt wel maar daar worden wij allebij niet vrolijk van

maar dan heb je weer 2 afstandsbedieningen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 21:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:54:
Schelden helpt ook weinig.

helpt wel daar worden wij allebij niet vrolijk van

maar dan heb je weer 2 afstandsbedieningen

Verwijderd

Ondanks een beetje vaag topic :S kan ik je toch meededelen dat een alphacrypt gewoon in het experimentele domein hangt. Er wordt geen garantie gegeven dat het werkt, en geen ondersteuning vanuit de kabelproviders. Sowieso houden deze er van om te bepalen wat de consument in huis heeft. Daarnaast is de W4000 weer een generatie nieuwer dan de 3000-series, en zijn hier gewoon minder problemen mee. Wel moet je de automatische service-updates en firmware-updates van de tv uitzetten, omdat de kabelproviders dit toestel niet ondersteunen. Dan heb je best een redelijke kans dat het (voorlopig) gaat werken.

En nee, je kan er niet een willekeurige kaart induwen, je creditcard/chipknip zal niet beeldverbeterend werken. Die gleuf werkt het beste met de smartcard van je kabelprovider.