Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje periode automatische blokkering gebruikt. Dan blokkeert de telefoon en kun je hem alleen gebruiken als je een code invoert. Deze functie vindt je onder Telefooninstellingen - Beveiliging - Telefoon en SIM - Periode automatische blokkering. Daarnaast heb ik altijd MfE versie 2.2.0 gebruikt en alles werkte prima, totdat ik de automatische blokkering wilde uitzetten. Dat was op geen enkele manier mogelijk, dus heb ik contact opgenomen met Nokia Support en die adviseerde om de telefoonsoftware te updaten naar versie 3.0633.69.00. Na deze update was de blokkering eindelijk uitgeschakeld.

Toen heb ik de laatste versie van MfE (2.5.3) gedownload en toen ik mijn profiel aan het instellen was, kwam deze blokkering plotseling terug op mijn scherm en kon ik alleen maar de laatst gebruikte code ingeven om door te gaan. De functie stond nu weer aan en was met geen mogelijkheid uit te zetten. Ik heb de telefoon al een paar keer teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar iedere keer bij het configureren van MfE komt de blokkering weer tevoorschijn.

Heeft iemand hier ook ervaring mee of zijn er problemen bekend met de laatste versie van MfE (2.5.3) en periode automatische blokkering op een Nokia E65? Die blokkering is namelijk hoogst irritant.