Toon posts:

verkoopadvies "oude" pc

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Verwijderd

Topicstarter
Een maandje geleden heb ik via de best buy guide een nieuwe PC in elkaar gezet, eenmaal werkend wil ik mijn oude verkopen. Maar vroeg me af wat ik er nog voor kan vragen. Dus zou graag een price check willen doen op mijn oude PC

Dit is de specificatie van mijn oude pc:

Moederbord:
Asus A8n-SLI Deluxe

Processor:
AMD Athlon 64x2 Dual Core 4800+

Geheugen:
2 gigabyte

Videokaart:
Nvidia GeForce 7800 GTX

Besturingssysteem:
Windows Vista Ultimate 32 bit

Harddisk:
Western Digital Raptor WD740GD, 73GB (10000rpm, SATA, 8MB)

Dvd-brander:
AOpen DUW1608/ARR (8x16 48x32x48x)

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-01 22:36

icecoolsniper

never run from a sniper!

Ik denk dat je hier nog wel 250-300 euro voor kunt krijgen, maar ik weet dit niet zeker.
Zet gewoon je PC in de V&A en dan mensen laten bieden vanaf 1 euro. Als aan het einde van de veiling de prijs hoog genoeg is in jouw ogen dan gewoon verkopen, anders opnieuw veilen of je verkoopwaarde omlaag bijstellen.

edit:

Wel duidelijker zijn in je omschrijving. Dus ook vertellen welk merk geheugen, hoeveel modules, etc.

[ Voor 15% gewijzigd door icecoolsniper op 07-07-2008 20:02 ]

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Verwijderd

Topicstarter
wel, ik kan hem morgen voor 350 aan een collega verklopen. Maar was benieuwd of dat wel een goede prijs was.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Wat is mijn PC waard? in de CSL FAQ. Je kunt dit goed zelf uitzoeken met de pricewatch e.d.

350 euro lijkt me een redelijk bedrag, hoger zal je niet gaan krijgen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
gambieter schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:05:
Zie Wat is mijn PC waard? in de CSL FAQ. Je kunt dit goed zelf uitzoeken met de pricewatch e.d.

350 euro lijkt me een redelijk bedrag, hoger zal je niet gaan krijgen.
Met gambieter. Dit soort topics zijn niet toegestaan in de CSL. Ik zou je willen adviseren om bovenstaande links door te nemen. Daarnaast is een goede indicatie ook altijd om even te kijken bij marktplaats en dergelijke wat anderen voor hun vergelijkbaar systeem vragen. Dat geeft vaak een goede indicatie.

Deze doe ik op slot en ik wens je succes met de verkoop.

Dit topic is gesloten.