Male Male VGA kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:08
Zoals de TT het al zegt heb ik een male male VGA kabel nodig. Ik weet niet of dit topic hier gepost mag worden maar anders wil een modje het vast wel even verplaatsten/sluiten/mijwijzenopdecorrecteFAQ.

Omgeving den bosch.

Alvast dank!

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wat is er mis met zelf even in de Pricewatch kijken?

pricewatch: Merkloos VGA-kabel (2m, M - M )
pricewatch: Merkloos VGA-kabel (5m, M - M )
pricewatch: Merkloos VGA-kabel (15m, M - M)

[ Voor 26% gewijzigd door Microkid op 07-07-2008 18:40 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• chaoscontrol
Het is alleen dat het een beetje spoed heeft en ik eerlijk gezegd geen zin heb om te wachten! (Zeer ongeduldig persoontje)

Morgen kan ik er op me werk zo eentje meenemen, vandaag de verkeerde meegenomen.. ;(

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

dan hoort et nog altijd in V-A... niet hier.. en sneller dan zelf morgen een kopen zul je dr echt geen vinden...

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

chaoscontrol schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:44:
Het is alleen dat het een beetje spoed heeft en ik eerlijk gezegd geen zin heb om te wachten! (Zeer ongeduldig persoontje)
Mja, we zijn hier geen helpdesk. Er wordt toch echt verwacht dat je zelf de nodige inzet toont, spoed of niet. Het is dus echt niet de bedoeling om je vraag maar ergens neer te gooien zonder uberhaupt zelf onderzocht te hebben wat er zoals te verkrijgen is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• chaoscontrol
Heb er al 1 :Y)
topic kan dicht aangezien het toch geen toegevoegde waarde heeft.

(Vriend had er 1, heel toevallig! Die verleng kabel die ik per ongeluk gekocht heb hou ik toch. ben namelijk van plan mss een 3e monitor aan te sluiten aan de andere kant van de kamer! )

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topic heeft inderdaad geen toegevoegde waarde. Feit dat je het desondanks opende spreekt niet voor je. Check je mail :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.