Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Dag/datum van vandaag ook bij oudere items

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Beetje vage topictitel, maar gelukkig heb ik hier wat meer ruimte. Als je op de FP kijkt (of het nu bij de 'hoofd' FP is, of bij de rubrieken, hoewel het bij de rubrieken beter opvalt) zie je staan "Nieuws van <dag> <datum>", met daaronder twee items die wat meer aandacht krijgen (hoe noem je dat soort items eigenlijk?) met een plaatje en een inleidende tekst. Wat een beetje slordig/verwarrend is, is dat de <dag> en <datum> niet perse overeenkomt met de dag en datum van de betreffende items, zo staat bij T.net - Games de tekst "Nieuws van maandag 7 juli", met daaronder een item van zaterdag en eentje van zondag. Zoals het er nu staat, lijkt het alsof deze twee items ook van maandag zijn, wat dus niet klopt. Is het misschien mooier om die tekst + link helemaal weg te halen? Tenslotte staat bij het lijstje van nieuwsitems daaronder ook elke keer een dag (en ik heb al verschillende tweakers gehoord dat ze er ook een datum bij willen, dat maakt het plaatje compleet), staat net even wat netter imho.

Zie mijn MSPaint soepje hieronder wat ik bedoel (van de rubriek games, waar het voorbeeld duidelijker is):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6Lz0aYeO62tVVNUW4iMsD3JM/full.jpg

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.