Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• justme27
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Hallo, ik weet niet zeker of ik hier in het juiste forum zit maar dan hoor ik het wel ;)

Ik heb via Qtrek een Tiny Tooth bluetooth-dongle aangeschaft. Lekker goedkoop dacht ik nog.
(http://www.mconomy.nl/ind...d84b1632c507782767e92952d). De software erbij natuurlijk maar Windows Vista herkend de dongle niet uit zichzelf maar ook de software welke erbij wordt geleverd heeft geen soelaas. De Software herkend wel dat er wel of niet een dongle in zit maar kan deze vervolgens niet installeren.

De dongle wordt als "BCM92045B3" herkend. Maar er kan geen drivers bij worden gevonden (zelf ook gekeken maar kan niets vinden). Ik heb de software zelf geprobeerd. Maar deze geeft naar een aantal keer te hebben geprobeerd de melding "Kan installatie op basis van script niet voltooien". Ik heb contact gehad met mconomy (qtrek. nl) en zij hebben mij zelfs nieuwe software toegestuurd (chappeu!) maar ook dit heeft geen effect; ik krijg het ding op mijn eigen pc niet aan de praat.

Het ding is ook niet defect want op een andere pc met Windows Vista Home edition lukt het wel te installeren (zelfs zonder enig probleem) en werkt het apparaat.

Waarom werkt het niet in combinatie met Windows Vista 64 ultimate edition (legaal)?