Na de laatste Warcraft 3 patch moet ik helaas constateren dat jullie alweer de Mac-gamers in de kou staan. Onderaan het artikel wordt alleen de pc gemeld als platform, terwijl Bliz in de SC2-faq heeft aangegeven dat het spel, zoals alle recente Blizzard-games, tegelijk op pc en mac uitkomt.
PC != Wintel, een mac is ook gewoon een personal computer hoor
[ Voor 6% gewijzigd door sewer op 07-07-2008 19:05 ]
Al is het artikel dan inderdaad incorrect aangezien het ook mogelijk is *BSD, Solaris, Linux en andere OS'en te draaien op een PC
Verwijderd
Bedoeld wordt waarschijnlijk gewoon voor het Windows-platform (en Mac-platform dus).Wolfboy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:44:
Al is het artikel dan inderdaad incorrect aangezien het ook mogelijk is *BSD, Solaris, Linux en andere OS'en te draaien op een PC
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 21:52 ]
Waarschijnlijk wel, al is het niet duidelijk op deze manier. Als ik PC zie staan ga ik er meestal vanuit dat ze Windows bedoelen aangezien dat regelmatig fout gedaan wordt, terwijl het in dit geval dus Windows en Mac betekend. En bij spellen als UT2k4 betekend het Windows, Linux en Mac. Een iets duidelijkere aanduiding zou dus fijn zijn, e.g. PC (Windows, Mac) ofzo aangezien consoles soms ook een optie zijn
Starcraft II zal inderdaad ook op Mac verschijnen en voor alle duidelijkheid wil ik dat best aan de tabel toevoegen hoor :-) - Bij deze gedaan :-)
Pagina: 1