Hallo Beste Tweakers
Vandaag werd ik wakker en zetten me pc aan, en tot mijn verbazing kon ik op geen een internet pagina komen en kon ik ook niet inloggen op MSN
Dus ik de verbinding Controlleren, maar volgens windows heb ik gewoon verbinding met het internet en zou alles gewoon moeten werken.
wel staat er bij ipv6 verbindingen ''beperkt'' erachter
en bij ipv4 staat er gewoon ''internet''
Nou heb ik redelijk wat verstand van pc's maar hier snap ik echt niks van.
btw de computer die beneden staat (winXP) en verbonden is met de zelfde router heeft wel gewoon internet
Als ik met MSN de herstell knop indruk zegt ie iets over DNS en Keypoorten wat niet goed is.
Maar hij kan het niet fixen
ik heb in de dos prompt de /release /flushdns en /renew al geprobeerd
tevens heb ik al tig keer me modem en router gereset zonder resultaat
Ik verdenk dat er wat met de DNS server fout is, alleen heb ik hier weinig verstand van en weet ik niet hoe ik dat moet fixen
Ik draai zelf Win Vista 64 incombo met IE7
Vandaag werd ik wakker en zetten me pc aan, en tot mijn verbazing kon ik op geen een internet pagina komen en kon ik ook niet inloggen op MSN
Dus ik de verbinding Controlleren, maar volgens windows heb ik gewoon verbinding met het internet en zou alles gewoon moeten werken.
wel staat er bij ipv6 verbindingen ''beperkt'' erachter
en bij ipv4 staat er gewoon ''internet''
Nou heb ik redelijk wat verstand van pc's maar hier snap ik echt niks van.
btw de computer die beneden staat (winXP) en verbonden is met de zelfde router heeft wel gewoon internet
Als ik met MSN de herstell knop indruk zegt ie iets over DNS en Keypoorten wat niet goed is.
Maar hij kan het niet fixen
ik heb in de dos prompt de /release /flushdns en /renew al geprobeerd
tevens heb ik al tig keer me modem en router gereset zonder resultaat
Ik verdenk dat er wat met de DNS server fout is, alleen heb ik hier weinig verstand van en weet ik niet hoe ik dat moet fixen
Ik draai zelf Win Vista 64 incombo met IE7
Hello there