Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Reviews & Features blok

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

• Robbert S.
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-12-2024
Dat blok met Reviews & Features op de Frontpage, heeft als je het mij vraagt nu een overbodige dubbele navigatie gekregen.

De vorige frontpage had hetzelfde tabbladen systeem, maar dan stond er op elke pagina een aantal reviews of features, waardoor je echt door de bladzijden heen bladerde. Het was toen logisch dat de pagina's nummers hadden.

Nu hebben jullie de paginanummers er in gehouden, maar elke bladzijde heeft maar één review of feature. Onder het blok staan ook nog eens zes knoppen met de titels van de reviews. Elk van de knoppen linked naar het artikel, en bij mouseover wordt de bijbehorende pagina getoond.

Wat mij betreft zijn de paginanummers nu overbodig geworden. Iemand het hiermee eens? De zes knoppen zouden boven het blok weergegeven kunnen worden eventueel, zodat het echt duidelijk als de navigatie dient. Hoe dan ook zijn de paginanummers in combinatie met de knoppen erg dubbelop. :X

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Gooi alsjeblieft de paginanummers er niet uit, ik heb met custom css juist die buttons eruit gehaald omdat het dubbelop was :P .

DM!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind de werking van de carrousel duidelijker als deze in de vorm van tabbladen gepresenteerd wordt. De relatie tussen het plaatje en de titels is ook duidelijker als de tabblaadjes zichtbaar blijven. Ze nemen geen kostbare ruimte in dus er is geen reden om ze daarom achterwege te laten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Eens met Femme :)

Won't fix dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.