Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De kanalen, waarom?? En een korte pol, wel of geen kanalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

• still_the_same
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 22:14
Ok, geen idee of dit hier mag, en het is zeker niet bedoeld om tegen benen aan te schoppen, want ik weet hoeveel werk het kost om een nieuwe layout te maken. Maar ik wilde wel eens weten, wie van de mensen hier ziet een meerwaarde in de Channels?

Verder een vraagje aan de devvers, wat is de reden van de Channels? Naar mijn mening wordt er niet zoveel nieuws gepost dat het niet bij te houden is als je alles in 1 pagina neerzet. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het voor adverteerders interessanter is om op de Frontpage van Gaming te kunnen staan.... Of zitten er nog meer ideeen achter?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Channels? :? Je bedoel Core/pro/gaming etc? Dat zit al aardige tijd in hoor :P

Onder het motto, voor ieder zijn plekje, kan iemand enkel geintresseerd zijn in 'core' artikelen een geen gaming, hoeft hij enkel via 'core' te kijken :) (zo ook voor gaming, mobile oid).

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2008 16:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• still_the_same
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 22:14
Ik weet dat het er al een aardige tijd inzit. Sterker nog de eerste release van de vorige website had alleen maar de channels, dus geen overzicht. Iedereen wilde dat terug, dus vandaar de vraag aan "iedereen" wie vindt het nuttig en de tweede vraag aan Tweakers wat is volgens jullie de meerwaarde.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

En als het verwijderd was kwam 'iedereen' weer klagen dat het terug moet :)
Mensen die er niet mee eens zijn klagen sneller en er is gewoon een oplossing voor beide, omdat je de index kunt gebruiken waar alles getoond wordt.

☻/
/▌
/ \

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:19

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Het zijn geen channels maar rubrieken zoals ook te lezen valt in;
plan: Tweakers.net lanceert vernieuwde site

Daarnaast is het een 'poll' en geen 'pol'.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.