Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Foutmeldingen tijdens installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik ben nu al een flinke tijd bezig om een legale versie van windows vista business 64bit te installeren. Het gaat hier om een legale iso vanaf MSDN. Cd boot prima maar wanneer ik mijn cd code heb ingevoerd geeft hij de volgende foutmelding: Windows cannot open the required file E:\Sources\install.wim Error code 0x80070570.

Echter heb ik diverse dvd's gebrand op verschillende snelheden waarbij hij een aantal keren wel de install.wim laad maar vervolgens in het installatieproces blijft hangen. Zo blijft expanding files dan een paar minuten op 0% staan waarbij hij vervolgens dan weer een foutmelding geeft. Op veel forums werkt het voor mensen oo de cd op een andere snelheid te branden dan wel een andere drive te gebruiken. Voor mij is dit echter tevergeefs.

Dingen die ik geprobeert heb:

- Verschillende dvd's gebruikt en gebrand op verschillende snelheden.
- Verschillende dvd spelers en branders geprobeert.
- Nieuwe iso gedownload in het geval dat mijn iso corrupt is
- SATA kabels vervangen
- 2GB geheugen gebruikt ipv 4GB
- Default values teruggezet in bios na overclock
- Op verschillende forums werd zelfs beweerd dat het zou kunnen liggen aan me ati kaart, tenminste voor sommige loste dit hun probleem op. Tijdelijk dus een 7800gt erin gezet maar ook zonder resultaat.

Setup:
Q6600
Gigabyte P35 DS4 rev 2.0
4GB OCZ Geheugen
750gb samsung spinpoint sata II
Ati sapphire hd4850

Kom er dus echt niet meer uit, iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 15:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem heb ik inmiddels op kunnen lossen door een nieuwe SATA dvd brander te gebruiken. Al mijn vorige hadden een IDE aansluiting en daarmee wilde het dus niet werken.