Toon posts:

Finder instabiel / crashed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bluray film op mn macbook staan van 13gig, vaak als ik deze probeer te benaderen (niet openen, maar de mappen bladeren) crashed finder. (ook het lampje onder finder gaat even uit)

de icoontjes op mn desktop stoppen even en komen terug en mn finder venster sluit.

hoort dit?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 14:36 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nope, dat hoort niet, uiteraard. Heb je al in de crashlog gekeken waar het fout gaat?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb dit vaak als ik een map blader met veel bestanden. Is dit hier ook het geval of staat die bluray film alleen in een map?

Tijdmachine | Nieuws trends

Verwijderd

Topicstarter
verdeeld in part bestanden van 100mb plus de file zelf van ook nog een keer 13gig. ik ben er achter gekomen dat de crash alleen voorkomt in cover flow mode...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 21:36 ]

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-02 16:13

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:35:
verdeeld in part bestanden van 100mb plus de file zelf van ook nog een keer 13gig. ik ben er achter gekomen dat de crash alleen voorkomt in cover flow mode...
Heb ik ook gehad... erg vreemd euvel maar goed... ik benader nu altijd de mappen gewoon, en niet in coverflow.

If it aint fixed, it's broken.

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 16:56
Raar probleem.
Om welk bestandsformaat gaat het?
Ik heb zelf geen last van met MKV file van 4,3gb maar ik heb geen rars etc bij staan.

Heb je de files al keer in aparte map gezet om te testen.
Om te zien welke bestandsformaat de fout oplevert en evt welke programma die erin gekopppeld zit die voor Icon zorgt

Offtopic:
Zoiets heb ik meegemaakt met Vista dat explorer vastloopt.
Als ik XP sp3 NL (setup file) benadeerd.

[ Voor 39% gewijzigd door Erwinvz1 op 07-07-2008 22:36 ]

Pagina: 1