Toon posts:

Telenet

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren moest ik bij iemand ne pc gaan fixen en die zeiden dat ze ervoor iemand hadden gehad die den telemeter van telenet kon omzeilen door iets te veranderen aan de modem. Nu heb ik da wa opgezocht en het enigste wat ik vond is dat ge de modem kunt uncappen. Hoe doe je dit dan? Is het wel mogelijk om de telemeter te omzeilen via de modem?
Die man kon ook de pc met zijn gsm bedienen, hoe is dit mogelijk?
Alvast bedankt!

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 11:32
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:23:
Gisteren moest ik bij iemand ne pc gaan fixen en die zeiden dat ze ervoor iemand hadden gehad die den telemeter van telenet kon omzeilen door iets te veranderen aan de modem. Nu heb ik da wa opgezocht en het enigste wat ik vond is dat ge de modem kunt uncappen. Hoe doe je dit dan? Is het wel mogelijk om de telemeter te omzeilen via de modem?
Tot vorige maand was het mogelijk om de limieten van Telenet te omzeilen door met je abbonnementstype te spelen. Dit is ondertussen aangepakt door Telenet waardoor dit niet meer mogelijk is.
Dat je de limieten kan omzeilen door iets te veranderen aan de modem zelf lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Die man kon ook de pc met zijn gsm bedienen, hoe is dit mogelijk?
Alvast bedankt!
Afhankelijk van het type telefoon met bluetooth of WiFi veronderstel ik

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ge kunt uw snelheid verhogen door een docsis bestand te veranderen, maar weet niet ofdat dat gaat?

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Het omzeilen van de telemeter van Telenet is schending van de voorwaarden van je contract bij je ISP.

Zie ook het nieuwsarchief op de FP: Telenet draait omzeilen downloadlimiet de nek om.

Uncappen is weer iets heel anders, dat is het omzeilen van de door je ISP opgelegde snelheidslimiet.

Ook dit gaat tegen de voorwaarden/contract van je ISP in.

Beide zaken vallen onder 'illegale zaken', en is niet gewenst op GoT.

Om die reden gaat dit topic dan ook op slot.

Dit topic is gesloten.