Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Exchange Mailbox Rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een Exchange2003 omgeving, daarin is het mogelijk om de inbox (ondanks dat de rechten volgens mij ok staan) van een andere collega te openen. Weet iemand waar en welke rechten ik moet instellen om dit te voorkomen? Iedereen mag bijvoorbeeld wel elkaars agenda zien, maar verder niks. Ik heb al even gezocht op internet, maar kon hier zo niks over vinden.

Alvast bedankt.

Groet Marcel

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 18:03
Hoe staan de rechten dan?

No production networks were harmed during this posting

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:13

William/Ax3

We are Starstuff

En wat gebeurd er als je in je eigen outlook het volgende doet?

Postvak->Rechter muisknop->Delen en machtigingen voor de betreffende users/groepen instellen en dit herhalen voor de Postvak In etc?

En idd hoe is het geheel ingericht op de server?

[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 07-07-2008 16:36 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 10:03
Waarom denk je dat de rechten goed staan? Wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen? Heb je toegang tot de server? Of kun je de rechten alleen lokaal instellen?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan evne kijken in AD->exchange->mailbox rights, hoe het daar staat.

Anders bij de gebruiker zelf via extra->opties, tabblad machtegingen. (of via rechtermuis postvak in -> eigenschappen)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.