Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Paar puntjes aangaande de nieuwe layout

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
De nieuwe layout ziet er op een paar dingen na wat mij betreft goed uit.
Over die paar dingen wil ik graag mijn 2 cent kwijt.

Een plaatje ter illustratie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/36fkJAbEn4ba7nBYFMFGFeui/thumb.jpg

Het blauw omcirkelde gedeelte:
Ik hoop dat er een manier komt om dit uit te zetten. Ik hoef geen dubbele items* (de links staan al in de zwarte balk erboven)
(* headlines van het nieuws en reviews uitgezonderd)

Het groen omcirkelde gedeelte:
Er mist imho gewoon iets, wat precies weet ik niet maar misschien dat een achtergrondje voor de kopjes (nieuws, reviews, redactieblogs, etc.) al wat verschil zou kunnen maken.

Het oranje omcirkelde gedeelte:
Bah! Het lijdt de aandacht af van het middelste gedeelte waar vrijwel altijd de belangrijkste dingen staan. Alsjeblieft een optie om die afbeeldingen uit te kunnen schakelen. Het liefst zou ik willen dat die review links net zoals de headlines van het nieuws worden getoond: Per regel één titel van een review.

[ Voor 3% gewijzigd door NitroX infinity op 07-07-2008 13:25 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat noemen we design ;)
En zoals voor zo'n beetje alles geldt, als we willen dat iedereen het mooi vond, hadden we nooit voorbij de eerste layout gekomen. trust me, het gaat vanzelf wennen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

NitroX infinity schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:22:
De nieuwe layout ziet er op een paar dingen na wat mij betreft goed uit.
Over die paar dingen wil ik graag mijn 2 cent kwijt.

Een plaatje ter illustratie:
[afbeelding]

Het blauw omcirkelde gedeelte:
Ik hoop dat er een manier komt om dit uit te zetten. Ik hoef geen dubbele items* (de links staan al in de zwarte balk erboven)
(* headlines van het nieuws en reviews uitgezonderd)
Je hebt een abo dus dat zou je zelf met wat custom CSS kunnen regelen ;)
Het groen omcirkelde gedeelte:
Er mist imho gewoon iets, wat precies weet ik niet maar misschien dat een achtergrondje voor de kopjes (nieuws, reviews, redactieblogs, etc.) al wat verschil zou kunnen maken.
Zie boven (custom CSS) ;)
Het oranje omcirkelde gedeelte:
Bah! Het lijdt de aandacht af van het middelste gedeelte waar vrijwel altijd de belangrijkste dingen staan. Alsjeblieft een optie om die afbeeldingen uit te kunnen schakelen. Het liefst zou ik willen dat die review links net zoals de headlines van het nieuws worden getoond: Per regel één titel van een review.
'Bah!' hoort in het mening-only topic :P

Een alternatieve weergave als onderdeel van de layout instellingen voor abonnees kan ik me nog wat bij voorstellen, maar ook hier geldt dat je met een stukje custom CSS een heel eind zou moeten kunnen komen ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.