De nieuwe layout ziet er op een paar dingen na wat mij betreft goed uit.
Over die paar dingen wil ik graag mijn 2 cent kwijt.
Een plaatje ter illustratie:

Het blauw omcirkelde gedeelte:
Ik hoop dat er een manier komt om dit uit te zetten. Ik hoef geen dubbele items* (de links staan al in de zwarte balk erboven)
(* headlines van het nieuws en reviews uitgezonderd)
Het groen omcirkelde gedeelte:
Er mist imho gewoon iets, wat precies weet ik niet maar misschien dat een achtergrondje voor de kopjes (nieuws, reviews, redactieblogs, etc.) al wat verschil zou kunnen maken.
Het oranje omcirkelde gedeelte:
Bah! Het lijdt de aandacht af van het middelste gedeelte waar vrijwel altijd de belangrijkste dingen staan. Alsjeblieft een optie om die afbeeldingen uit te kunnen schakelen. Het liefst zou ik willen dat die review links net zoals de headlines van het nieuws worden getoond: Per regel één titel van een review.
Over die paar dingen wil ik graag mijn 2 cent kwijt.
Een plaatje ter illustratie:
Het blauw omcirkelde gedeelte:
Ik hoop dat er een manier komt om dit uit te zetten. Ik hoef geen dubbele items* (de links staan al in de zwarte balk erboven)
(* headlines van het nieuws en reviews uitgezonderd)
Het groen omcirkelde gedeelte:
Er mist imho gewoon iets, wat precies weet ik niet maar misschien dat een achtergrondje voor de kopjes (nieuws, reviews, redactieblogs, etc.) al wat verschil zou kunnen maken.
Het oranje omcirkelde gedeelte:
Bah! Het lijdt de aandacht af van het middelste gedeelte waar vrijwel altijd de belangrijkste dingen staan. Alsjeblieft een optie om die afbeeldingen uit te kunnen schakelen. Het liefst zou ik willen dat die review links net zoals de headlines van het nieuws worden getoond: Per regel één titel van een review.
[ Voor 3% gewijzigd door NitroX infinity op 07-07-2008 13:25 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry