The devil is in the details.
Heb het zelf op meerdere projecten gezien waar klikgedrag wordt vastgelegd, waaruit blijkt dat een hele hoop mensen niet door willen klikken, maar tijdens het lezen gaan klikken op de plaatjes
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dit dacht ik nou ook precies. Het plaatje is al ontiegelijk groot dan verwacht je zeker dat het klikbaar is.Hahn schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:20:
Is er zo'n mooi groot plaatje voor reviews en features, moet je alsnog gaan zitten pielen om op de titel te klikken...Het zou een stuk makkelijker zijn als het hele plaatje gewoon klikbaar zou zijn, net zoals de hele achtergrond bij splashpagina's van reviews nu ook klikbaar is.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als maar niet de tekst daardoor óók klikbaar is. Die selecteer ik altijd tijdens het lezen, zoals BtM909 al illustreert.
Wow dat hebben jullie snel gedaan!!!
Of was het misschien al zo...
nvm
[ Voor 27% gewijzigd door Geckoo op 07-07-2008 17:49 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dit topic is gesloten.
![]()